Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1716
Hei igjen, peeps.. dette er min alle første låt på engelsk, tenkte jeg måtte prøve meg, noen tanker? Beaten er produsert av meg selv

https://soundcloud.com/kranky-2/kran...n-bentley-prod
Vel til å være den første låta på engelsk så er uttalen akseptabel, metaforene og ordene funker fætt som vanlig, kjent Kranky stil indeed, MEN det kan på ingen måter måle seg med det du gjør på norsk...vel ikke enda i allefall Btw, legg gjerne igjen en konstruktiv kommentar på den nyeste låta min "sammen" som du finner på skryteplassen
Trådstarter
hehe, takk takk var bare for å prøve det ut, blir ikke mye mer på engelsk. Takk for god tilbakemelding! Skal sjekke ut låta di!
Kan høre at engelsk ikke er førstespråket, men syns ikke det var noe problem. Syns sangen var drit fet. Eneste er at jeg skulle ønske den var litt lenger

Endte opp med å høre på de andre sangene dine, bra saker.
Trådstarter
Tusen takk! Kult å høre! Engelsk er over hodet ikke førstespråket nei, haha
Kult! Fortsett med det du gjør man
Trådstarter
Tusen takk, du!
Gjerne mere på Engelsk.
Trådstarter
Var i utgangspunktet et engangstilfelle, men har fått en del gode tilbakemeldinger, så mulig det blir litt mer! Men hovedfokus forblir på norsk!
Sitat av Kranky Vis innlegg
Var i utgangspunktet et engangstilfelle, men har fått en del gode tilbakemeldinger, så mulig det blir litt mer! Men hovedfokus forblir på norsk!
Vis hele sitatet...
Ser den.
syns engelsken var bra, likte sangen og. Minner meg litt om Cage Begynner å bli lei stereotyp moderne hiphop "smoking, money, bitches, weed,drinking" type of thing. værtfall kult at en Norske greier å produsere fra scratch med så bra tekst
Sist endret av 95markro; 30. juni 2013 kl. 23:57.
Tja.. Hold deg til norsk! Flowen din er tight på norsk!
Sitat av GladeHarlem Vis innlegg
Tja.. Hold deg til norsk! Flowen din er tight på norsk!
Vis hele sitatet...
Som han sier, så er ikke Engelsk første språket. Også er det den første sangen, hvis du virkelig vil bli stor innenfor musikk, er du nødt til og synge på Engelsk. Bare tren og tren, så blir du bedre med "flowen" på Engelsk.
Trådstarter
Takk 95markro, Cage er en av mange inspirasjonskilder, da spesielt de to første skivene hans! Og som sagt, kommer til å bli mer norsk en engelsk. Har 2 EP prosjekter på gang, begge på morsmålet Tenkte bare det kunne være litt gøy å teste ut engelsk også, og det gikk vel sånn passe, så utelukker ikke at det kan bli flere
Sykt dope krank.
Som alltid.

Sitat av 95markro Vis innlegg
Minner meg litt om Cage
Vis hele sitatet...
Ikke helt cage... Kanskje litt i samme landskapet.
Trådstarter
Takk!!! Koselig å høre, Cage er uten tvil en stor inspirasjon, men er enig i at dette ikke er helt Cage, haha.
Veldig nais, skulle likt mere. Syns du hadde helt okei engelsk, forventa egentlig litt typisk petter solberg men dette var chill å høre på.
Trådstarter
Tusen takk! Haha, uttalen min er alt annet enn perfekt, men Petter Solberg er det ikke, og godt er det.