Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2095
Jeg er/var samboer med ei fra thailand. Har hatt en mistanke en stund om at hun driver med et eller annet. Og i dag fikk jeg bekreftet det da jeg fant 2 piper. De ligner på typ Crack piper man ser på cops osv. Jeg fant også en pose med små gule umerkede piller, en hel haug med brukte hjemmemekka piper, sølvpapir og annet brukerutstyr...

Konfronterte henne og ga henne et ultimatum, men det ente med at jeg kastet henne ut. Men noen som vet hva hun mest sannsynnelig bruker? Disse pillene er det Yaba? Uansett så er det vell noe form for methamfetamin. Hva er utsikten hennes? Jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre så lenge hun bruker dette men jeg vil jo ikka at hun skal gå til grunne..
Yaba- "tablets containing a mixture of methamphetamine and caffeine". Du kan sikkert se for deg utfallet
Sist endret av 95markro; 28. juni 2013 kl. 23:57.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Ya ba (also Yaba, Yaa baa, Ya baa or Yah bah; Thai: ยาบ้า, literally "madness drug")
Vis hele sitatet...
Vel, helt sunt er det ikke.
Kjøpte yaba for et par mnd siden i laos, disse var røde da. Virket som meth siden de satt ganske lenge i kroppen.
Yabbaen som selges i Thailand per dags dato er en blanding mellom 4-mar og koffein. Dette vet jeg av egne erfaringer. Veldig gøy men drar man hjem damer som driver med dette ender man opp noen klokker og mobiler mindre

Pass på
Trådstarter
25 3
Fant en pose med brunt pulver, sprøytespiss og en skje ved siden av noen bommulls greier i nattbordsskuffen hennes når jeg ryddet nå.. Det er vell heroin antar jeg? Fy faen.. Burde jeg å sjekke meg for hepatitt liksom? Det støva som faen av det og jeg pusta inn noe av støvet, følt meg litt stressa etterpå men faen jeg kan vell ikke merke noe av det?
Sist endret av _subzero_; 1. juli 2013 kl. 21:56.
Du må jo være en smule naiv/blind for ikke å lagt merke til noe av det her på formen hennes.

Hvertfall når dere er/var samboere.

Men er vel ikke så lett hvis man ikke har noe peiling på rus.
Har hun gjort noe slemt mot deg siden du kasta henne på dør?
Sitat av _subzero_ Vis innlegg
Fant en pose med brunt pulver, sprøytespiss og en skje ved siden av noen bommulls greier i nattbordsskuffen hennes når jeg ryddet nå.. Det er vell heroin antar jeg? Fy faen.. Burde jeg å sjekke meg for hepatitt liksom? Det støva som faen av det og jeg pusta inn noe av støvet, følt meg litt stressa etterpå men faen jeg kan vell ikke merke noe av det?
Vis hele sitatet...
Hahahaha! Sorry, men jeg klarer ikke å ta deg seriøst når du skrev det innlegget der : p


Jeg vil tro du er en smule paranoid når det kommer til det støvet du pustet inn. Det er heller ikke slik at alle rusmisbrukere har hepatitt og er HIV positive..Det er heller en dårlig stereotypi.

Men om du har en mistanke om at du er smittet av noe, så må du ikke nøle med å gå til legen!
Sist endret av Abaways; 4. juli 2013 kl. 13:34.