Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  700 68195
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
HÆ?
for en time siden sto det 15 timer på steam, nå står det 20!
HÆÆ?
Vis hele sitatet...
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:v2xE5oPLfXoEOM:http://www.gamespite.net/img/blogart/0804april/080411_noooooo.jpg&t=1

blir nok utsatt...
Kult at spaceworld måtte punge ut. Hater den overprisa helvetes butikken. Ikke det at det blir noe billigere nå, men...
Fikk det i posten av Elkjøp i dag : D
*Jeg har mine ulovlige metoder, som innvolverer modding og flashing, men siden dette ikke er lov å snakke om på forum, skal jeg ikke fordype meg*


Hysssjj!!

Sitat av F4celess Vis innlegg
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:v2xE5oPLfXoEOM:http://www.gamespite.net/img/blogart/0804april/080411_noooooo.jpg&t=1

blir nok utsatt...
Vis hele sitatet...
Serverene takler ikke så mye nedlastninger vet du =)
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg


Serverene takler ikke så mye nedlastninger vet du =)
Vis hele sitatet...
Valve/steam burde da vite bedre enn å ha utstyr som ikke tåler trafikken de forventer...

nei, det er nok noe menneskelig feil...
Sist endret av F4celess; 8. november 2010 kl. 13:04.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Steam versjonen har havnet på piratebay(Ikke cracket) for de som trenger et alternativt mirror.
Vil bare nevne at CDON har en GOD-tjeneste (Games On Demand) for dere som vil spare litt penger.
Så vidt meg bekjent er spillet billigere på CDON (399,) enn på Steam.

Kjøper man spillet via CDON og GOD får man mulighet til å laste ned spillet fra kl. 00.01 i natt.


Lænke: http://downloads.cdon.com/index.phtm...438&country=no
Flere som skal ned på Gamestop i Oslo sentrum å stå i kø i morgen tidlig?
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
HÆ?
for en time siden sto det 15 timer på steam, nå står det 20!
HÆÆ?
Vis hele sitatet...
10 timer 28 minutter og 5 sekunder
Sitat av shickabang Vis innlegg
Flere som skal ned på Gamestop i Oslo sentrum å stå i kø i morgen tidlig?
Vis hele sitatet...
Det er flere som skal ha åpen på natta for å selge.. Trur på Jessheim bl.a.
Hadde det ikke vært for at ps3 en min er på vei til å ta natten hadde jeg kjøpt det med en gang det var tilgjengelig :P

Men nå blir det ikke før jeg får tat bacup av siden også sent den inn og når jeg da får den igjen bli det gaming Men det rykter jo om at det tar vedlig lag tid :P
Sitat av Effage Vis innlegg
Det er flere som skal ha åpen på natta for å selge.. Trur på Jessheim bl.a.
Vis hele sitatet...
Ok, jeg har forhåndsbestillt og betalt på Gamestop på Byporten, så tenker å være der litt før 10.
Har hørt at det ikke blir noe quickscoping i black ops! Det var mulig før en patch de adda på her for noen dager siden.. Dette ødelegger spiller for mange.. Sånn som meg.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Har hørt at det ikke blir noe quickscoping i black ops! Det var mulig før en patch de adda på her for noen dager siden.. Dette ødelegger spiller for mange.. Sånn som meg.
Vis hele sitatet...
Quickscoping er for nubs uansett. Tror majoriteten av CoD spillere synes det er greit!
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Har hørt at det ikke blir noe quickscoping i black ops! Det var mulig før en patch de adda på her for noen dager siden.. Dette ødelegger spiller for mange.. Sånn som meg.
Vis hele sitatet...
Hva ødelegger spillet? At quickscope ER i spillet, eller at det ble fjerna?
NEI! Det ruinerer spillet! MW1 kommer til å være det beste CoD spillet ennå.

At det ble fjernet.. De hadde ikke trengt og ha det som i mw2, men mer likt som mw1
Sitat av alicante55 Vis innlegg
NEI! Det ruinerer spillet! MW1 kommer til å være det beste CoD spillet ennå.

At det ble fjernet.. De hadde ikke trengt og ha det som i mw2, men mer likt som mw1
Vis hele sitatet...
Imo, cod er ikke for sniping, det har man bf til. Cod er mer for machine guns imo.
Du er imot det fordi du ikke klarer det?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Du er imot det fordi du ikke klarer det?
Vis hele sitatet...
Jeg er imot det fordi at de flest av mapsene ikke er laget for det. Mapsene på bf er mye bedre å snipe på. Har da aldri sagt at jeg ikke klarer det?

Men jeg skal være ærlig å innrømme at den pustemekanismen, shift knappen irriterer meg
Det er digg xD. Men quickscoping er CoD, det har de alltid hvert
Sitat av Effage Vis innlegg
Det er flere som skal ha åpen på natta for å selge.. Trur på Jessheim bl.a.
Vis hele sitatet...
Jeg har forhåndsbestilt på Gamestop på Tveita, kan jeg dra på en annen gamestop som evt har nattåpent å hente det ut da?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Det er digg xD. Men quickscoping er CoD, det har de alltid hvert
Vis hele sitatet...
Nei, da har du ikke spilt cod 1 og 2.
prøv å hopp rundt å quckscope med k98k liksom.
Det var nok ikke særlig utbredt, og misbrukt før mw2.
CoD 1 og CoD:UO er blant de beste spillene jeg har spilt. Aldri hatt det mer moro enn med de og så mange gode minner som fra den tiden. Spilt en del WaW også, men Blackops blir første "moderne" spillet fra CoD serien jeg prøver.
Får følelsen av at det er utrolig mye klaging i de nye spillene. Når jeg spilte cod1 så var det aldri noen som ble sinna fordi du brukte feil våpen.. I BFBC2 er det ikke annet enn klaging uansett hva man gjør.
Sitat av Nath Vis innlegg
CoD 1 og CoD:UO er blant de beste spillene jeg har spilt. Aldri hatt det mer moro enn med de og så mange gode minner som fra den tiden. Spilt en del WaW også, men Blackops blir første "moderne" spillet fra CoD serien jeg prøver.
Får følelsen av at det er utrolig mye klaging i de nye spillene. Når jeg spilte cod1 så var det aldri noen som ble sinna fordi du brukte feil våpen.. I BFBC2 er det ikke annet enn klaging uansett hva man gjør.
Vis hele sitatet...
Om du sier det er klaging i bfbc2 skal du være glad du ikke spilte mw2.
Sitat av Nath Vis innlegg
I BFBC2 er det ikke annet enn klaging uansett hva man gjør.
Vis hele sitatet...
Nei?
Jeg spiller på pc, og det eneste som er tabu der er Carl Gustav.
hvis du spiller på konsoll er det ikke rart folk klager, når 50% av spillerne er modern warfare masters som ikke kan å skyte eller spotte en tank uansett om den lager bremsespor i bakhuet på dem.
Jeg veit dette fordi jeg hadde spillet til ps3 først, men kjøpte det til pc senere, og spiller enda.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 8. november 2010 kl. 15:26.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Nei?
Jeg spiller på pc, og det eneste som er tabu der er Carl Gustav.
hvis du spiller på konsoll er det ikke rart folk klager, når 50% av spillerne er modern warfare masters som ikke kan å skyte eller spotte en tank uansett om den lager bremsespor i bakhuet på dem.
Jeg veit dette fordi jeg hadde spillet til ps3 først, men kjøpte det til pc senere, og spiller enda.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller på PC

Spilte i helgen. Meg og en venn på LAN. Vi ble begge anklaget for hacks på ca hvert femte game vi spilte, selv om resten av klanen vår også var med, og visste at vi aldri har brukt noen form for hacks. Trikset er å ha killstreaks som passer til spillestilen
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Jeg spiller på PC

Spilte i helgen. Meg og en venn på LAN. Vi ble begge anklaget for hacks på ca hvert femte game vi spilte, selv om resten av klanen vår også var med, og visste at vi aldri har brukt noen form for hacks. Trikset er å ha killstreaks som passer til spillestilen
Vis hele sitatet...
Snakker vi om det samme spillet nå?
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Snakker vi om det samme spillet nå?
Vis hele sitatet...
Call of Duty: Modern Warefare 2.

Sier at det er flere som klager på mw2 enn på bfbc2. Vet ikke om jeg uttalte meg litt uforståelig
Sist endret av Waffaz; 8. november 2010 kl. 15:36.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Call of Duty: Modern Warefare 2.

Sier at det er flere som klager på mw2 enn på bfbc2. Vet ikke om jeg uttalte meg litt uforståelig
Vis hele sitatet...
åja, skjønte det nå
som sagt, så er det veldig få anklagelser om hacks, og enda færre hackere i BFBC2, og det er bra
Sitat av Atheos Vis innlegg
Jeg har forhåndsbestilt på Gamestop på Tveita, kan jeg dra på en annen gamestop som evt har nattåpent å hente det ut da?
Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg på også!
hmm, står 17 timer på Steam...

spørs om jeg ikke må finne enda et NOOO... bilde...
Sitat av F4celess Vis innlegg
hmm, står 17 timer på Steam...

spørs om jeg ikke må finne enda et NOOO... bilde...
Vis hele sitatet...
Har også lagt merke til det.
Snakket med noen dansker, og de sa at gameradar serverene i landet ikke kommer opp før imorgen, noe som tyder på litt senere mp. Men håper seff på at den kommer opp kl 00-02 inatt.
noen som vet hvor man kan kjøpe black ops i bergen i dag
bak kassa eller noe sånt
Hvor på steam kan man se hvor mangen timer det er igjen før man kan spille?.
Fikk spillet i posten på fredag, men fikk ikke innstalert det før i dag.
Spillet er innstalert men når jeg trykker på play kommer det opp at jeg må vente til release datoen
Sitat av Olje14 Vis innlegg
Hvor på steam kan man se hvor mangen timer det er igjen før man kan spille?.
Fikk spillet i posten på fredag, men fikk ikke innstalert det før i dag.
Spillet er innstalert men når jeg trykker på play kommer det opp at jeg må vente til release datoen
Vis hele sitatet...
på kjøpsiden på steam.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Nei, da har du ikke spilt cod 1 og 2.
prøv å hopp rundt å quckscope med k98k liksom.
Det var nok ikke særlig utbredt, og misbrukt før mw2.
Vis hele sitatet...
Er du stutt? Har du ikke sett på youtube?
Står 16 timer på steam nå, men 7 timer og 54 min på http://www.callofduty.com/blackops
Sitat av Atheos Vis innlegg
Jeg har forhåndsbestilt på Gamestop på Tveita, kan jeg dra på en annen gamestop som evt har nattåpent å hente det ut da?
Vis hele sitatet...
Det tviler jeg på; men du kan alltids ringe den aktuelle butikken å høre. Hver butikk har bare så mange spill, derfor blir de som har forhåndsbestilt prioritert først. Herav, kan det blir vanskelig om du egentlig har forhåndsbestilt et som ligger i en annen butikk.

Anyway, om det er en gamestop som har nattåpent, vil jeg tro de har mer enn de andre gamestop butikkene, ergo: Ring og spørr
Er desverre ingen CoD-fanboy. Jeg liker vel alle CoD spillene, sannsynligvis CoD2 best, men ikke nok til å bry meg.
Ender vel uansett opp med at jeg kjøper Black Ops etterhvert.
mye bedre før i tiden da super mario var tingen
Har hørt rykter om at COD Black Ops er organisert slik at du må betale en sum i månden for å spille. Har lest litt rundt, men ikke funnet noe som antyder det. Koster det penger i månden eller ikke?
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Har hørt rykter om at COD Black Ops er organisert slik at du må betale en sum i månden for å spille. Har lest litt rundt, men ikke funnet noe som antyder det. Koster det penger i månden eller ikke?
Vis hele sitatet...
nei. men det er noe som heter cod points som du tjener på og spille og vinne. slik at du kan kjøpe våpen perks og kamoflasje
Du trenger ikke å ranke på Black Ops for å få våpen? Du kan kjøpe hvem som helst med en gang? (Ble litt usikker)
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Er du stutt? Har du ikke sett på youtube?
Vis hele sitatet...
Les posten min da, plis.
det ble ikke skikkelig utbredt og misbrukt før mw2.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Er du stutt? Har du ikke sett på youtube?
Vis hele sitatet...
Her er det du som er stutt, kjære deg. Hørt om noe som heter CS? Nei? Ingen bjeller som ringer? Vel, søk opp det på den kjære lille yt-en din du, og se hva du får.

Og ja, jeg registrerte meg kun fordi jeg ble så irritert på deg, kjære "alicante55" Ikke tro på alt du leser. Ha litt bakgrunnsinformasjon.

Dinner has been served
Vel bekomme!
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Du trenger ikke å ranke på Black Ops for å få våpen? Du kan kjøpe hvem som helst med en gang? (Ble litt usikker)
Vis hele sitatet...
tror at du må ha en viss level for og kjøpe det beste.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Tror du det hadde blitt vel godtatt av de tusen amerikanerne som kjøpte spillet og alle andre kommunistskeptikere herr marx?
Vis hele sitatet...
Operation Flashpoint - Red Hammer
Sitat av zeicko Vis innlegg
tror at du må ha en viss level for og kjøpe det beste.
Vis hele sitatet...
Tro kan du gjøre i kirken!

Du samler opp "penger" ingame, som du kan bruke på å unlocke forskjellige "grener" av upgrades, som f.eks killstreaks. Deretter er alle alternativene innenfor den åpne grenen alternativer for kjøp. Jeg regner med at de "beste" våpnene koster såpass at du ikke får tak i dem med det første, så at det i praksis vil bli ganske likt som MW2, men du kan gjøre prioriteringer selv.

Kilde-YouTube
PC-Versjonen har blitt utsatt til kl. 08:00 9. Sep. Og siden en kun kan starte spille gjennom steam, har det ingenting å si om du har lastet ned en lovlig versjon, eller kjøpt en fysisk dvd-plate. Du må uansett vente 8 timer lengre enn alle som kjøper det til konsoll. :<

MEN! Jeg kan ikke se at det er bekreftet av en treyarch/steam person, men Steam siden/klienten påstår at det ikke slipper før 08:00 CET.
Finnes en del folk som whiner på nettopp dette:
http://forums.steampowered.com/forum....php?t=1569635
Sist endret av merulz; 8. november 2010 kl. 19:53.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Tro kan du gjøre i kirken!

Du samler opp "penger" ingame, som du kan bruke på å unlocke forskjellige "grener" av upgrades, som f.eks killstreaks. Deretter er alle alternativene innenfor den åpne grenen alternativer for kjøp. Jeg regner med at de "beste" våpnene koster såpass at du ikke får tak i dem med det første, så at det i praksis vil bli ganske likt som MW2, men du kan gjøre prioriteringer selv.

Kilde-YouTube
Vis hele sitatet...
wow du sa det samme som meg bare mere spesifikt

Sitat av merulz Vis innlegg
PC-Versjonen har blitt utsatt til kl. 08:00 9. Sep. Og siden en kun kan starte spille gjennom steam, har det ingenting å si om du har lastet ned en lovlig versjon, eller kjøpt en fysisk dvd-plate. Du må uansett vente 8 timer lengre enn alle som kjøper det til konsoll. :<

MEN! Jeg kan ikke se at det er bekreftet av en treyarch/steam person, men Steam siden/klienten påstår at det ikke slipper før 08:00 CET.
Finnes en del folk som whiner på nettopp dette:
http://forums.steampowered.com/forum....php?t=1569635
Vis hele sitatet...
gjør meg ingen ting får ikke spillet før 16.30 imorgen uansett ^^