Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1189
Halla.
Disse ble laget i forbindelse med en konkurranse på C4Dcafe.com. Temaet var "cartoon spaceships", og veldig mange ble med på konkurransen! Jeg bidro med 3 forskjellige romskip, men de fleste laget bare ett romskip. Sidens admin bidro med 4.
Jeg kom faktisk på førsteplass! En hyggelig overraskelse, siden jeg aldri har vunnet noe før :P Den jeg vant med er den røde og gule.

Bare ha i bakhodet at bildene egentlig ikke er så blurry. Nff gjør det.
Grattis! Jobber du med grafikk og 3D proffesjonelt forresten?
Og hva vant du?
Sist endret av Turbolego; 19. februar 2009 kl. 18:08.
Veldig bra arbeid. Hvilket 3D program bruker du? 3DS Max?
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Takk
Nei, dette er nok bare en hobby for meg. Det eneste man vant var heder og ære, pluss en medalje under brukernavnet sitt på nettsiden :P

Jeg bruker Cinema 4D.
Sist endret av 1UP; 19. februar 2009 kl. 18:33.
Hobby?

Prøv å søk etter en freelancejobb på NorskAnimasjon.no eller lignende, så kan du få litt spenn for bildene du lager!
Legg ved bilder av det du har laget til nå, og hvilke programmer du behersker, så kan du kanskje få en fast jobb til slutt innen noe du tydeligvis digger å fikkle med!

Misunner deg.
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Takk!
Skal sjekke ut linken

Det er jo bare å begynne selv hvis du syns det ser kult ut Jeg har bare holdt på med det i litt over ett år, liksom.
Utrolig tøffe, KP! Når jeg klikket opp det siste bilde, av den tallerkenen, kunne jeg "høre" hvordan lyden av den er! Kuult. Nå skal jeg google cinema 4D! (prøvde meg en del i 3dmax før, og det gikk bra labert xD )
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Haha XD

Hvis du virkelig har tenkt å begynne med C4D vil jeg anbefale å lage en bruker på C4Dcafe.com.
Der kan du få hjelp fra det utrolig hjelpsomme forumet (du får vanligvis svar etter 5 minutter, liksom), og du kan laste ned kjempegode tutorials fra den gigantiske tutorialdatabasen deres. Jeg vet ikke hvor jeg hadde vært i dag uten den siden!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fine bilder! Skulle ønske jeg var så flink : D

Hva heter du på c4dcafe? Jeg heter Mikkello. Jeg har bare de første bildene jeg lagde der da, det er lenge siden.
Det beste jeg har laget til nå er et ansikt : D

EDIT: Har du noen fine materials til meg?
Sist endret av looperjohn; 24. april 2009 kl. 19:56.