Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1954
Halla. Ny konkurranse i 3D-verdenen, denne gangen på Deviantart.
Temaet er steampunk, og jeg bestemte meg for å lage en gatling gun. Jeg oppdaget desverre konkurransen litt seint, og hadde derfor bare 6 dager på å lage den. Jeg fikk laget de siste renderne, pluss fikset postwork på den siste dagen, nå er det bare å håpe at jeg vinner... (Bakgrunnen er desverre ikke helt bra, og dett er på grunn av tidsmangel.)
Hva syns dere?

EDIT: Bildene blir veldig blurry når de lastes opp til nff!
Sist endret av 1UP; 19. februar 2009 kl. 17:54.
NICE! Digger steampunk-stilen, og her har du virkelig fått det til. Two thumbs up!
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Takk!
Jeg liker også steampunk, det er en veldig interesant og spennende stil. Man kan få mye ut av den.
Litt offtopic, men sjekk ut The Steampunk Workshop, fantastisk brukskunst.
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Oi, der var det mye kult!
Hm, det er kanskje for seint å komme med noen forslag nå, men jeg syns lyssettinga og teksturene er litt kjipe? Det blir liksom litt for rent og pent og sterilt, tror det kan ødelegge litt for en ellers veldig tøff sak! Hva med litt mer metallglans, ikke bare rust og brunt? Se på bildene på den steampunkworkshop-sida f.ex. Masse messing og kobber, ikke bare matt rust/brunt/grått.

Åja, og hva med f.ex. et eller annet kontrollhåndtak? Rødt og messing kanskje?
Sist endret av atomet; 19. februar 2009 kl. 21:34.
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Masse gode ideer der, men er ferdig med den nå. Som sagt, tiden ble problemet her.
Isj, ja, litt dumt, deadlines er noe møkk. Men, både den der og de romskipene dine er jo absolutt ting du ikke bør si deg ferdig med bare fordi konkurransen er over - nå har du jo utrolig gode utgangspunkter, og all tid du måtte trenge for å lage noen virkelig heftige dingser!

Et tips - legg dem ut på storedyret.com også, der har du veldig mange av de som jobber i bransjen her i norge på ett sted
Fikk det ikke helt med meg, hva er steampunk?

Ellers, sinnsykt bra laget!
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Sitat av atomet Vis innlegg
Isj, ja, litt dumt, deadlines er noe møkk. Men, både den der og de romskipene dine er jo absolutt ting du ikke bør si deg ferdig med bare fordi konkurransen er over - nå har du jo utrolig gode utgangspunkter, og all tid du måtte trenge for å lage noen virkelig heftige dingser!

Et tips - legg dem ut på storedyret.com også, der har du veldig mange av de som jobber i bransjen her i norge på ett sted
Vis hele sitatet...

Der var det lagt ut på storedyret.no! Og jeg kan som sagt også lage noen animasjoner med det jeg har laget! God idé