Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 797
Nå veit eg ikkje om dette er heilt riktig forum å spørre om dette - men folk på forumet her på nff har jo imponert før Så, det er vel ein mulighet for at ein eller annen veit...


Eg holder på med kjedede maler (i InDesign CS2), og dei skal fungere slik at eg har ein mal (bold) fram til ordet "er", og ein anna mal (regular) fra og med ordet "er".

Problemet er at når eg oppretter maler, og setter inn at malen skal gå fram til "er", så varer malen bare fram til første "e" eller "r". Da det er veldig varierende med tekst framfor "er", er det ein nødvendighet at eg får satt det til eit ord, og ikkje tegn.
Har sjekka manualen, men den hjelper ingen ting på akkuratt dette problemet.
Eg kan ikkje tenka meg at Adobe-folka ikkje har tenkt på dette...

Eg har funne ein måte å gå rundt problemet på, men da dette skal brukes på tekst som kommer hver måned (og skal fortsette med det så langt fram eg klarer å tenke) så er det svært ønskelig å få ei løysing på dette...


Så - er det noen som har ei løysing på dette, og kan få ein kjeda mal til å vare til eit ord - og ikkje bare til eit visst tegn?
Alle idéer mottas med takk.