Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 699
hei, jeg har ett problem dere kunne hjelpt meg litt med.

det har seg sånn att jeg var på ungdomsklubben igår. og der la jeg fra meg hjelmen min. og når jeg skulle hjem var den vekke. dette er en dyr hjelm.

jeg vet om alle som va der den kvelden. pga lite miljø.

så jeg trenger å vite hvordan skal jeg gå fram i samtale med en og en person ?

vold kommer til å bli en faktor iallefall.. noen som vet hva jeg kan gjøre ? min nåverende teknikk kommer til å spørr om personen vet noe og se etter tegn. økt puls, nervøsitet osv. slik man blir når man lyger. viss man ikke har total kontroll.
Gå rundt og spørr alle om de har tatt hjelmen din er vel ikke akkurat det smarteste du kan gjøre? Folk har en tendens til å bli sure når de blir beskyldt for ting, selv om de har gjort det eller ikke.

Er en viss fare for at du kan bli upopulær av det. Men hvis det er så lite miljø merker du jo det hvis noen plutselig har fått seg "ny" hjelm helt lik din?
men poenget er at jeg kan sjekke indirekte.. spørr om vedkommende vet noe ?

det er ikke sikkert det blir så lett.
Si at du har lus, og se hvem som klør seg!
problemet løst.
Bra problemet er løst. Mitt tips til slike situasjoner er å spørre folk igjenneom en samtale og konsntrere på ansiktet. Faren til en kompis av meg er x-us army og han fortalte litt om teknikker de brukte. Dårlige løgnere flakker med blikket, men trente klarer og holde blikket og får som regel en annen reaksjon som f.eks en liten rykning i ansiktet.
Hvordan ble problemet løst da? Noen knekkte armer eller...?
nei, jeg som håpte på å få utøve litt brutal makt fant ut at det var en med gode hensikter som hadde den.

men kom på skolen ganske amper idag.

link: ja jeg har hørt at dårlige løgnere ser vekk når man spørr. mens gode løgnere holder øyekontakten.