Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 589
Har en slik en jukebox som jeg gjerne kunne likt å ha bilen, men det er et rent helvette å koble den resten av "lyden" i bilen, orker ikke stresse med forsterker! Så jeg tenkte jeg kunne kjøpe meg en FM sender som jeg kobler til mini-jack utgangen på spilleren og skrur på radioen for å kjøre lyd via den. Har heller ikke en AUX inngang på spilleren så det blir uaktuelt.

Hva bør jeg søke etter på google for å finne det jeg leter etter. Vet ikke hva dette heter.

Hvis noen har en slik å selge med god kvalitet så kjør på... bare den sender sterke og gode signaler-

Har sett at dette selges som utstyr til iPOD, men det er ikke det jeg har.

Takk for hjelpen.. ikke meningen å være søppelnerd, men et sted må man jo starte
Det finnes.
"Monster" har en slik sender med mini-jack og sigarettenner.
Har sett de selger den på Spaceworld
Sjekk her
Sitat av el_bamso
Har en slik en jukebox som jeg gjerne kunne likt å ha bilen, men det er et rent helvette å koble den resten av "lyden" i bilen, orker ikke stresse med forsterker! Så jeg tenkte jeg kunne kjøpe meg en FM sender som jeg kobler til mini-jack utgangen på spilleren og skrur på radioen for å kjøre lyd via den. Har heller ikke en AUX inngang på spilleren så det blir uaktuelt.

Hva bør jeg søke etter på google for å finne det jeg leter etter. Vet ikke hva dette heter.

Hvis noen har en slik å selge med god kvalitet så kjør på... bare den sender sterke og gode signaler-

Har sett at dette selges som utstyr til iPOD, men det er ikke det jeg har.

Takk for hjelpen.. ikke meningen å være søppelnerd, men et sted må man jo starte
Vis hele sitatet...
Edit: La til info
Sist endret av Blazer; 7. november 2005 kl. 20:20.