Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 954
Leste månedens FHM om denne morderen i USA. begikk masse mord etc på personer utført i den skjønneste BTK-stilen. ble nyrlig tatt og dømt.
I artikkelen står det at det var flere telefonsamtaler, fra personer som ringer 911 like før han dreper dem, som ligger ute på internett. Noen som har disse? prøvde en rask gugl, men fant kun informasjonssider om denne BTK-mannen, ingen sider med download av telefonsamtaler.

hadde vært utrolig spennende å hørt dem.
Siste nummer av fhm har artikkel om denne karen. Du finner sikkert mer info der
LOL. Les posten du hyllekjeks
ok, tar selvkritikk på den der
klarer ikke dy meg, men man skal være passe sjuk i hodet for å faktisk VILLE høre noe sånt frivillig... Så da er det sagt, Bullfr0g du er en syk faen! ..
Det er jo interresant å vite hva de sier til politiet. Akkurat som en live-skrekkfilm.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Leste artikkelen selv.. Ganske ekstreme saker.. Si ifra hvis du finner de, hadde vært interessant å hørt..
-totto
Not Penny's boat
argh's Avatar
Så en dokumentar om denne mannen. Han kunne avlive et par folk, for så vente i et helt ti år før han slo til igjen. Han har vel holdt på siden 70 tallet, hvis jeg ikke husker helt feil? Så ble han først tatt nå? Kald kar.
Omigod:O Høres jo helt sykt ut Hvor er verden vår på vei hen? Kan umulig gå bra med oss:P
Egentlig ikke så sykt(nå høres jeg syk ut kanskje ) dette her.
For han har sikkert en grunn(sannsynelighvis dårlig) eller har blitt gjort noe mot selv for å drepe menneskene.
Hvis han tror det han gjør er riktig(sånn stemme i hode ting) så er det jo ikke så sykt.
Menneske bare gjør det de tror er rett eller får et kick av.
Eller det kan jo være at han vil at andre skal dele sin smerte.
Kanskje vi finner det ut hvis vi får opptakene.
Dette mener jeg.
Her er visstnok en link til en mp3 fra BTK selv, når han ringte snuten... Noen fra ofrene fant jeg ikke på første forsøk, fikk ikke sjekka linken heller siden jeg er trøtt og skal legge meg. Linken er fra denne artikkelen. Lykke til.
Noen som har sett The Cell med JLO?
minnte meg faktisk ganske mye om denne metoden