Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 570
Pc'en reagerer ikke når jeg trykker "play" ellr på autorun. Har innstallert dt to ganger nå, er litt oppgitt. Har alle kravene til spillet. Får opp setup menu på cd'en, men vil ikke komme inn på selve spillet. Hva skal jeg gjøre?
Specs på maskinen?
Har du spillet originalt/har du cracket?
Prøvd å høyreklikke på cd/dvd romen å velge opne? Å starte installasjonen manuelt..
Sitat av Croyfer
Specs på maskinen?
Har du spillet originalt/har du cracket?
Vis hele sitatet...
Kjøpte spillet for noen timer siden. Det er helt originalt. Har 1.69ghz prosessor, 1024mb ram. Har overclocking. Har kjørt like bra spill før som half life 2 så tror ikke grafikken har noe å si. Tror du det helper hvis jeg kopierer hele innholdet fra cd'en til harddisken? Skal prøve med crack nå, skal se om det hjelper noe.

Sitat av grever
Prøvd å høyreklikke på cd/dvd romen å velge opne? Å starte installasjonen manuelt..
Vis hele sitatet...
Har prøvd uten hell

Klarte faktisk å kjøre F.E.A.R nå, men måtte ta i bruk kompabilitet for windows 2000. Dette var j.. rart.
Sist endret av krembanan; 5. november 2005 kl. 16:39.
jeg er ikke sikker, men for meg virka 1.69 ghz litt lite
Sitat av MartinB
jeg er ikke sikker, men for meg virka 1.69 ghz litt lite
Vis hele sitatet...
spillet kjører bra. kan sikkert slette emne.