Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 269
For å få disse helsefordelene av å vape, når hasjen er svart og nesten helt forkullet, er den da og regne som antennet/forbrent?

Når jeg vaper hasj må jeg oppi så høye tempraturer at det er rett før eller etter at hasjen forkulles, først da får jeg damp .. eller er dette røyk egentlig?

På lavere tempraturer merker jeg bare smaken av hasjen, men får ikke noe damp ei eller blir jeg høy.
Merker med dynavap så går det fint men kjører jeg litt lenge blir det en solid klump hard klump igjen, men merker ikke at den brennes sånn sett før etter en del hits og det er litr igjen, før det dår jeg ganske greie skyer, synes ei å alle typene med bønne er beste i vape, lys marokk synes jeg går dårlig ofte men går jo krever mere varme . Men vil si hvis forkullet at den er antent/forbrent