Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 990
Det var en ransaking hjemme, og det ble i sammenheng med dette tatt diverse ting til undersøkelse. Noen som vet om dette er mulighet for å hente hos politiet, eller er det tapt for alltid? Kan jeg ringe dem å spør om det er greit å hente tingene?
Av egen erfaring ringer de deg når du kan hente tingene. Hva tok de? Er det feks en datamaskin de ikke får opp må du regne med de sender den rundt omkring, å dette kan ta meget lang tid
Sist endret av 95markro; 23. juni 2013 kl. 03:35.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sender det tilbake som overfor sier av egen erfaring.
Tar lang tid, som regel til saken er ferdig vurdert/henlagt sist jeg var borti det tok det 2år før jakka kom tilbake i posten.
Om det er en PC må jeg nok skuffe deg, den vil nok være veldig utdatert når du får den tilbake. Du kan ringe å purre men det hjelper sjeldent.
Var for det meste utstyr.. En av tingene var noe som er reseptbelagt, og går nå rundt og håper på å få det tilbake.. er det ulogisk? Satser på at jeg får resten i hvertfall da
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Var for det meste utstyr.. En av tingene var noe som er reseptbelagt, og går nå rundt og håper på å få det tilbake.. er det ulogisk? Satser på at jeg får resten i hvertfall da
Vis hele sitatet...
Bruker utstyr må du nok se langt etter så lenge det ikke er ubrukt.
Alt som er "lovlig" skal du ha tilbake
Sist endret av ttj; 23. juni 2013 kl. 04:03.
Sitat av ttj Vis innlegg
Bruker utstyr må du nok se langt etter så lenge det ikke er ubrukt.
Alt som er "lovlig" skal du ha tilbake
Vis hele sitatet...
Skjønner.. Altså, når noe er reseptbelagt, f.eks. benzoer, vil det bli sett på som lovlig, eller sjekkes det hvem som har fått det skrevet ut?
Sist endret av Deagleflyndre; 23. juni 2013 kl. 04:39. Grunn: feil
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Skjønner.. Altså, når noe er reseptbelagt, f.eks. benzoer, vil det bli sett på som lovlig, eller sjekkes det hvem som har fått det skrevet ut?
Vis hele sitatet...
Sist nevnte vil jeg anta er vanlig prosedyre..
Sist endret av ttj; 23. juni 2013 kl. 04:43.
Fikk inndratt min mobiltelefon en gang, de skulle sjekke etter bevismaterial på den.
Jeg ringte 3-4 ganger å purret å kunne hente den dagen etterpå..

Kan jeg spørre hva type sak det gjelder?