Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  376 32463
opprett en egen tråd for whitelisting til serveren ?
In game: P0wnage
Med null altså
Bragilicious ingame
In game: evicez
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Litt av poenget med en nff minecraft-server forsvinner vel hvis folk registrerer seg bare for å få tilgang...? Er jo opp til forconin selvsagt
Vis hele sitatet...
Slenger meg på den
IGN: Toaru
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Som de fleste har fått med seg så har det ikke blitt noe mapreset i kveld. Beklager det, men håper på å få det igjennom i morra

Det er forøvrig ingen vits i å spamme denne tråden med brukernavn, det gjør den bare mer uoversiktelig. Dere skal få beskjed om hvordan man kommer på whitelisten. Ivi har forøvrig ett poeng ang nyregisterte brukere med 0 poster men det kan jo være noe å diskutere
er det noen andre som har fått med seg at nå er facebook for minecraft kommer?

minecraftr
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Endte opp på lønningspils med jobben som trakk ut rimelig lenge, dermed ingen reset i kveld.

Vi tar det i morgen, info kommer, og som sagt av OndSofa så kommer det info om hvordan man kommer seg på whitelist i morgen.

Ville jo helst ikke ty til whitelist, men slik det er nå blir vi nødt til å stramme inn pga griefers.

Kommer samtidig til å fikse litt på banned items slik at visse ting som har åpnet for branner ikke skal funke lengre.

Når det er sagt vil det også bli mulighet for å spørre admins om å plassere vann o.l ved behov.
Ser ut som serveren ikke funker. hmm.
Ingame: slaB1
Jeg håper seriøst at dere får orden på serveren nå, har storkost meg i ukevis, men etter et kjapt besøk igår ble alt jeg holdt på med totalt ødelagt av 5, 6 stykker på en gang. Uthenging på chat, ødelegging av hus, opphenging av skilt med stygge budskaper, massiv stjeling.. Woah!

(Redpubic her foressten, og jeg er faktisk ikke shemale...)
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Methgirl Vis innlegg
Jeg håper seriøst at dere får orden på serveren nå, har storkost meg i ukevis, men etter et kjapt besøk igår ble alt jeg holdt på med totalt ødelagt av 5, 6 stykker på en gang. Uthenging på chat, ødelegging av hus, opphenging av skilt med stygge budskaper, massiv stjeling.. Woah!

(Redpubic her foressten, og jeg er faktisk ikke shemale...)
Vis hele sitatet...
Satser på å få orden i dette med whitelist og aktive mods
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Blir orden på ting i dag, Jeg, OndSofa og Dodecha jobber nå med å organisere admins og evt mods. Pluss whitelist-ordning.
Heisann folkens! ^^
Jeg har noen spørsmål!

1. Jeg har lastet ned en gratis verson for å prøve spillet, og jeg liker det! (skal kjøpe det)
MEN - etter noen minutter med gaming får jeg opp en feilmelding "Java(TM) Platform SE Binory is not responding"

- jeg hørte at jeg måtte oppdatere java.. = har gjort det + reinstallert hele skiten..
- jeg hørte også at jeg måtte oppdatere skjermkortet, så jeg lastet inn det nyeste jeg kunne.
(skjermkortet: GeForce 8600M GS) nyeste versonen var 179.48..
- NOEN som aner hva feilen er? - er det pcn, skjermkortet, spillet?

Har ingen planer om å kjøpe det om jeg ikke får kjørt det :S

2. Hvor kjøpte dere spillet, og hvor lang tid tok det før dere fikk det ?
Hei Galera

Har du nyeste framework installert? Det var løsningen for en jeg kjenner...

Minecraft kan kjøpes her: http://www.minecraft.net/. Om du har paypal kan du betale rimelig raskt. Så laster du ned spillet og logger på.

Ser fram til at MC serveren på host.1 blir frisket opp nå. Håper det blir begrensninger på map størrelse også så vi ikke får enda en rogue-digger reset :P

ps. kan legge til at etter betaling med paypal tok det bare noen minutter før det var i orden. Paypal kommuniserer med minecraft.net. epost, nick, navn eller noe blir sendt fra paypal som bekreftelse på betalingen...
Sist endret av Acez84; 16. oktober 2010 kl. 14:14. Grunn: ps added
nyeste framework? (kan ikke mye om sånt xD)
hvor kan dette lastet ned / oppdateres?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Ja, det blir begrensning på map-size nå.

Vi satser på å få til et map som varer slik at vi slipper resets.
http://msdn.microsoft.com/en-us/netf.../aa569263.aspx

Der er framework 4. Kan ikke garantere at dette vil gjøre susen for feilmeldingen din, men det er verdt et forsøk.

http://www.java.com/en/download/manual.jsp

Der er nyeste java, men den hadde du vel alt installert.

Her er en annen oppskrift som lå ute:

1. Gå inn i verktøy > Internet options > sikkerhet. Slå av sikkerhets modus/protected mode.

2. Pass på at nyeste versjon av java er installert. Om dette ikke fungerer kan du etter hvert prøve en standard versjon av java.

3. Prøv å oppdater skjermkortdriveren din. Om det er f.eks Catalyst driver kan du prøve å installere en eldre versjon også...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
I forbindelse med mapreset og whitelist opprettes det en ny tråd her
TAKK Acez!
Ser ut som om det funker nå!! =D

Har noen spørsmål igjen though ^^

1. Kan zombier spawne på dagen i mørket? - er langt under bakken og leter etter materiale, men ble ambusha av zombies - kan hende det var natt, men da jeg hadde kommet meg opp var det dag..

2. Hvordan får man liv? har 2 hjerter igjen X)
Sitat av Galera Vis innlegg
TAKK Acez!
Ser ut som om det funker nå!! =D

Har noen spørsmål igjen though ^^

1. Kan zombier spawne på dagen i mørket? - er langt under bakken og leter etter materiale, men ble ambusha av zombies - kan hende det var natt, men da jeg hadde kommet meg opp var det dag..

2. Hvordan får man liv? har 2 hjerter igjen X)
Vis hele sitatet...
Gidde kp med en feil, ja zombies kan spawne på dagen i mørket. Lag deg fakler, Liv får du av mat, drep en gris og stek kjøttet du får av den. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting står endel om crafting der
Sitat av Galera Vis innlegg
TAKK Acez!
Ser ut som om det funker nå!! =D

Har noen spørsmål igjen though ^^

1. Kan zombier spawne på dagen i mørket? - er langt under bakken og leter etter materiale, men ble ambusha av zombies - kan hende det var natt, men da jeg hadde kommet meg opp var det dag..

2. Hvordan får man liv? har 2 hjerter igjen X)
Vis hele sitatet...
1. Usikker på om zombier kan, men andre udyr kan definitivt skjule seg i huler!

2. Hvis du har klart å miste liv så spiller du offline. Lag deg noe mat for å få liv igjen
Hallo, Jeg bare lurte på om dere kunne adde meg på Whitelist? Pingonether
Sitat av Pingonether Vis innlegg
Hallo, Jeg bare lurte på om dere kunne adde meg på Whitelist? Pingonether
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=168426&page=2
Kan jeg og 2 kammerater bli whitelista? var på dagen før det ble sånn