Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 760
Ja, da er det bare litt over en måned igjen før det braker løs på High Voltage i London, nermere bestemt Victoria Park.

High Voltage er en festival hovedsaklig for rock- og metal-folk, men man trenger jo såklart ikke å være en hardbarka rocker for å like band som Gary Moore, ZZ-top, Uriah Heep osv.

Jeg hadde gledet meg stort til å få se Heaven and Hell, og såklart ble skuffelsen like stor når Ronnie James Dio døde. Lyspunktet blir allikevel at resten av Heaven and Hell skal ha en tributekonsert for Dio, da med gjestevokalister som Jørn Lande og Ian Gillan fra Deep Purple!

Andre band jeg gleder meg til å se er Orange Goblin, Down, Black Label Society, Cathedral, ZZ-top, Saxon, Opeth, Audrey Horne, Clutch, ja, det er nesten ingen ende for hvor mange kule band som skal spille.


For at det faktisk skal bli noe ut av denne tråden spør jeg om det er noen av dere som har tenkt dere nedover? Hvilke band blir helgens högare? Noen andre enn Jørn Lande og Ian Gillan som burde ha fått hedret Dio på den eneste tributekonserten Tony Iommi og crewet kommer til å holde? Generell diskusjon angående festivalen er også velkommen!


http://www.highvoltagefestival.com/
Sist endret av VinumSabbathi; 20. juni 2010 kl. 14:53.