Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1586
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann.. jeg tror jeg har en nerveskade etter mye IV i foten nær ankelen, klarer ikke bevege tærne mine såvidt, har ingen følelse helt opp til leggen og det stopper der. Tror dere det går tilbake? Og et spørsmål til, er det sant at langvarige heronister før eller senere får skader i foten? Eller andre langvarige skader?
Du lurer på om heroinister får langvarige skader eller mèn, si meg har du ikke sett på tv eller lest på internett de siste 20 åra? Selvfølgelig får du skader for resten av livet, bruk hue littegrann a.

Kan ivertfall si deg at skadene ikke blir noe bedre for hver dag som går og du fortsetter å skyte, en forventet levealder hos en heroin-misbruker er vel ca 40-45 år.
Som opiatmisbruker kan du leve lenge. Hvis du injeserer i føttene gir jeg deg kanskje 10-15år max. Om du ikke dør av slag i lav alder. Du snakker om skader i foten før eller senere, jeg vil si det er i absolutt høyeste grad før. Alle som injeserer vet at under beltestedet er fyfy. Injesering i foten fører til blodpropp i foten som raskt sprer seg til lunger. Som igjen går rett videre til hjernen og du får slag. Dødelig? Tja som regel. Når en narkoman dør. Så er det overdose som har skjedd. Uansett om det kanskje var slag.
Sondre; Lungeemboli går ikke "rett til hjernen". Hva snakker du om? Før blodproppen når lungene vil foten - fra kneet og ned - få en kraftig hevelse med inflammasjon. Det er sjeldent akutt - ofte trenger man ikke medisinsk behandling i form av blodfortynnende medisiner engang. Men jeg ville absolutt anbefalt en taxi til legevakta da jeg null peiling på heroin eller det å injisere. Derimot har jeg hatt en pasient med pågående lungeemboli og ville bare korrigere din "rett fra lungene til hjernen"-teori.

Skal man komme med råd på potensielt livstruende skader så foreslår jeg faglitteratur fremfor narkis-science.
Sist endret av mr_rager; 20. desember 2019 kl. 10:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vel det var det jeg ble fortalt da jeg ble innlagt på sykehus med blodpropp i fot å lunger. At neste steg da er slag. Sier ikke at det skjer UMIDDELBART men det er neste steg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Du lurer på om heroinister får langvarige skader eller mèn, si meg har du ikke sett på tv eller lest på internett de siste 20 åra? Selvfølgelig får du skader for resten av livet, bruk hue littegrann a.

Kan ivertfall si deg at skadene ikke blir noe bedre for hver dag som går og du fortsetter å skyte, en forventet levealder hos en heroin-misbruker er vel ca 40-45 år.
Vis hele sitatet...
Spar meg for moralpreken, det jeg lurte på finner du i det jeg postet her

TS
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spar meg for moralpreken, det jeg lurte på finner du i det jeg postet her

TS
Vis hele sitatet...
Han svarte egentlig det du spør om...
Ikke umulig, at denne lammelsen er noe du tar med i din grav, etter en alt for tidlig død. Noe som er veldig sannsynlig, hvis du fortsetter kjøret du er i nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spar meg for moralpreken, det jeg lurte på finner du i det jeg postet her

TS
Vis hele sitatet...
Tror dere det går tilbake? Og et spørsmål til, er det sant at langvarige heronister før eller senere får skader i foten? Eller andre langvarige skader?

Svarte på spørsmålene dine, hva er det egentlig du vil? Ikke sitt og vær cocky når folk svarer deg på det du lurer på.