Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1123
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri røyket, men lager brownies som jeg spiser. Men etter 1.5timer så blir det bare ubehagelig. Jeg ender opp med å låse opp inngangsdøren (fordi jeg er redd for å dø og vil låse opp i tilfelle ambulansen må komme) så går jeg å legge rmeg fordi jeg begynner å føle meg dårlig og litt senere starter virkningen for fullt. Da føler jeg jeg får smårykninger i beina, og jeg ligger å vrir meg og er redd for å dø og føler jeg skal dø.

Hvorfor får jeg aldri noe behagelig eller gøy rus?

Har prøvd både med hasj og weed og prøvd forskjellige doser, men merker at enten så tar jeg så lite at jeg merker ingenting eller så blir det så mye at det blir som beskrevet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å spise cannabis vil jeg aldri anbefale førstegangsbrukere/nybegynnere, det er så mye mer potent når du tar det oralt.

Vaping er kanskje noe du kunne prøvd, bare ett eller to trekk og så vent, gi det minst et kvarter på å vise effekten før du innhalerer mer.
Røyk. Dosering er jævlig vanskelig med edibles. Har selv hatt det jævlig for jeg tenkte "det kan vell umulig ta 4 timer før det hitter jeg tar meg en brownie til". Hvis du kjøper en liten pipe eller minibong og røyker rent grønt så kjenner du fort etter en bolle om du trenger mer eller mindre. 90% av folk som "bæder" har tatt for stor dose i edibles.
Har en kompis som har røyket sikkert 5000 ganger, men har ikke sjans når det kommer til edibles. Edibles kan gi selv den mest erfarne stonern en jævlig rus.
Det kan tenkes at angsten din tar overhånd. Det er ikke rart om du spiser cannabis og er uerfaren med det, i dette samfunnet.

Vaping litt og litt var ett forslag jeg kunne stille meg bak.


Hvis du dør av cannabis blir du den første i historien til å dø av det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri røyket, men lager brownies som jeg spiser. Men etter 1.5timer så blir det bare ubehagelig. Jeg ender opp med å låse opp inngangsdøren (fordi jeg er redd for å dø og vil låse opp i tilfelle ambulansen må komme) så går jeg å legge rmeg fordi jeg begynner å føle meg dårlig og litt senere starter virkningen for fullt. Da føler jeg jeg får smårykninger i beina, og jeg ligger å vrir meg og er redd for å dø og føler jeg skal dø.

Hvorfor får jeg aldri noe behagelig eller gøy rus?

Har prøvd både med hasj og weed og prøvd forskjellige doser, men merker at enten så tar jeg så lite at jeg merker ingenting eller så blir det så mye at det blir som beskrevet.
Vis hele sitatet...
Her har du svaret. Du blir dårlig fordi du tar alt for mye. Å dosere edibles når man er uerfaren med cannabis er som å skyte hest i blinde.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei.
Når du spiser Kjall, 2-3 gram, blir du jo etterhvert så kroppsstein at jeg forstår du blir redd.
Men det høres ut som du får for mye sativa.
Skaff deg kjall, helst ren indica, som best kan sammenlignes med å røyke valium��
40 år siden var jeg overfølsom for sativa, å det å spise sativa, brownies eller what ever, ødela meg, og 20 år nyter jeg kun beroligende (les=avslappende) indica hasj. Sativa er jo som speed,å ingen spesielt beroligende effekt.
Northern light original er beste valget mener jeg, uansett������ (original , er pure indica,som også #5)
Lag først smør, bak så med dette.
Hold deg under 90grader celcius, når du har smøret er smeltet har du i det du vil å smelter det sakte inn.
Oppbevares som vanlig smør,og bruk det før det blir harskt.
Lykke til.