Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1874
har fått til å slå av telleren på nettcafer før ved å slå av processer før
men dennne gang får jeg ikke slått av "CafeAgent.exe" noen forslag til å få stoppet denne eller hvis det er noe anet som må stoppe hva skal jeg gjøre?
har prøvd command promt på denne måten også men det ser iukke ut som det funket
jeg vet jeg kansje må bruke som administrator command prompt men jeg har ikke passordet så jeg får ikke gjort det
På eldgamle versjoner av Windows XP finnes det en exploit som går som følger:

1. Åpne cmd
2. Skriv at 19:45 /interactive "cmd.exe"

hvor 19:45 er et klokkeslett 1-2 minutter i fremtiden. Vent to minutter, og et cmd-vindu med administrator-rettigheter åpner seg. Da kan du gjøre det du vil. For eksempel "taskkill /IM cafeAgent.exe".

Om du får "Access is denied" vil ikke dette fungere.
Sist endret av Ozma; 20. april 2014 kl. 19:44.
skrev det inn så får jeg svar "The filename, directory name, or volume lavel syntax is incoffect"
Sist endret av 125367468864; 20. april 2014 kl. 19:47.
nå har jeg kun 2 minutter igjen så jeg kommer nok ikke til å få dette til, men tenk dere om please så hadde jeg vært kjempefornøyd om noen vet noe til neste gang
Wow, hadde ikke trodd at det skulle fungere.

Uansett, legg merke til hva som står der. Du må skrive: taskkill /F /IM cafeagent.exe
skal det funke nå da? måtte betale for 1 time til, så skal prøvd det og vil vite alt jeg skal skrive inn i command/ run el. før jeg gjør det, så jeg gjør alt riktig. har litt over halv time igjen på meg nå så trenger ikke stresse helt
Når du får administrator-kommandolinje med at-trikset kan du gjøre hva du vil.

F.eks. stoppe prosessen cafeagent.exe: taskkill /F /IM cafeagent.exe

Stoppe servicen CafeAgent: sc stop "CafeAgent"

Åpne oppgavebehandling med admistratorrettigheter: taskmgr. Her kan du stoppe både services og prosesser uten å måtte bruke kommandolinjen.
Sist endret av Ozma; 20. april 2014 kl. 20:41.
at.triskset? hvordan får jeg administrator kommandlinjen? please si meg fra beggynellsen alt så jeg vet hvordan jeg skal gå frem, har ikke prøvd på noe enda
Sist endret av 125367468864; 20. april 2014 kl. 20:46.
Trykk på start-menyen.
Trykk "kjør"
Skriv CMD, trykk enter.

Der skriver du:
at 20:55 /interactive cmd.exe

Skriv exit.
Vent til 20:55
En CMD-boks dukker opp. Denne CMD-boksen har adminrettigheter.

Skriv: taskkill /F /IM cafeagent.exe
Trykk enter.

Deretter skriv: sc stop "CafeAgent"
Trykk enter.
Siden jeg er i godt humør i dag får du det med teskje:

1. Åpne cmd
2. Skriv at 20:52 /interactive "cmd.exe" (20:52 bør være 1-2 minutter i fremtiden). Om du får "Access is denied" fungerte det ikke, og resten kommer heller ikke til å fungere.
3. Vent til klokken blir 20:52. Et cmd-vindu åpner seg. Dette vinduet har du admin-rettigheter i.
4. Skriv taskmgr
5. Drep alle prosesser og services som har med cafeagent eller cafesuite å gjøre.
har prøvd med 20:52 og, istedenfor klslettet ditt klokken på denne pcen viser "8:55" da, og jeg har prøvd det også istedenfor. får System cannot find the drive specified
▼ ... noen uker senere ... ▼
er på deichmanske biblioteket nå, de kjører linux på maskinene, går det ann å gjøre noe av dette samme her?