Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 818
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folkens.
Jeg hadde 0.3 gram med hasj i går. Jeg delte denne i 2 og røykte halvparten i går kveld ca 0.15 gram. Har ca 0.15 gram igjen nå.

Spørsmålet er, dersom jeg røyker denne i kveld hvor lenge må jeg da vente før jeg er rein I en eventuell spyttprøve??

PS jeg var rein for thc I spyttet og blodet før jointen i går, var ca 2 uker siden jeg sist tok en joint.. trener også en del jogging og svetter mye dagelig noe som kan være med å minke tiden thc sitter i blodet/spyttet.
I følge rusinfo.no: "THC påvises over en kortere periode i spytt enn THC-syre i urin. Påvisningstiden for THC i spytt er omtrent som i blod: omlag 12-24 timer. Hvis THC påvises i spytt, tyder det derfor på at personen nylig har inntatt cannabis."

Trolig lenger om du røyker jevnlig
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Revklo Vis innlegg
I følge rusinfo.no: "THC påvises over en kortere periode i spytt enn THC-syre i urin. Påvisningstiden for THC i spytt er omtrent som i blod: omlag 12-24 timer. Hvis THC påvises i spytt, tyder det derfor på at personen nylig har inntatt cannabis."

Trolig lenger om du røyker jevnlig
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Jeg har sett det selv ang 12-24 timer i blodet/spyttet ved enkeltinntak. Blir det enkeltinntak å røyke 0.3gram fordelt på 2 dager?
Er usikker selv, men tenker å ta en lengre joggetur i morgen tidelig, bør nok være rein ca 16-17 timer etter denne jointen.. elker hva tenker du?
Regn med 24 om du vil være helt sikker
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
24 timer