Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1105
hei, har slitt litt med pcn min i det siste og har lyst til og reformatere/formatere pcn, er dette egentlig mulig uten windows 8 disken?
har lett etter den lenge nå, men ser ikke ut som jeg finner den. og når jeg tenker over det kan jeg ikke huske og ha fått med en idet heletatt. (kjøpte pcn fra komplett) pleier ikke sånt ligge oppi hovedkortesken som følger med når du kjøper komplett pc? har ikke lyst til og kjøpe ny disk, koster flesk med penger!
og om det ikke er mulig, problemet mitt er at internettet på pcn min er redusert kraftig, bare på min pc. ingen av dem andre i huset. sitter på morra mi sin pc nå og den er like rask som alltid. men nedlastnings hastigheten er fortsatt på top på min pc. men når jeg åpne en ny fane på chrome så tar det 40 sekunder. skjønner ikke hva greia er!

PS: har Produknøkkelen
Sist endret av gamenerd3n; 5. november 2013 kl. 15:29.
Det ligger nok kanskje på egen partisjon, kontakt komplett å hør med dem hva/hvordan de gjør det.

Uansett, kan du jo legge inn Win8 på USB vel?