Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 632
Anonym bruker
"Vant Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,


Gikk på en skikkelig røyke smell når jeg var 17.

Jeg hadde rullet meg en ganske feit J med brunt. Og starter å røyke på den, det var vinter og mørkt.

Halvveis inn i jointen så begynner jeg å få sinnsykt noia. Røyker opp jointen fort og kommer meg inn.

Sliter veldig med angst etter den iointen, men prøver å sette meg ned med gutta for å spille litt på pcen, men må fort gi meg pga jævli noia.

Legger meg og våkner opp dagen etter.

Dagen etter så kjenner jeg meg ikke selv igjen, husker jeg så meg i speilet og følte jeg så meg selv i tredje person, samt at jeg følte alt var uekte. Fant fort ut at dette dreide seg om derelasjoner så det er greit.

Det som plager meg en dag i dag ( jeg er 25 år nå) er at jeg fortsatt ser forskjellige farge pixler som beveger seg kraftig i mørket / eller hvis jeg ser på hvite overflater. Dette kom etter denne jointen.

Har aldri oppsøkt noe lege eller psykolog, men skulle gjerne fått ett svar på hva dette kan være. Har lest at man kan få noe form for synsforstyrrelser av feks lsd, men ja... noen som har noen kloke svar til meg. Beklager langt innlegg
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
samme skjer med meg, men ikke etter hasj men amfetamin. jeg brukte mye speed før men sluttet før det gikk galt å nå har jeg mye angst ser ofte farger på veggene og føler at noen spionerer på meg og er utenfor vinduet mit

er nokk noen psykotiske symmtomer
Sist endret av hasjkake; 26. mai 2020 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vant Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
samme skjer med meg, men ikke etter hasj men amfetamin. jeg brukte mye speed før men sluttet før det gikk galt å nå har jeg mye angst ser ofte farger på veggene og føler at noen spionerer på meg og er utenfor vinduet mit

er nokk noen psykotiske symmtomer
Vis hele sitatet...


Ikkesant, jeg føler ikke at noen er ute etter meg. Føler meg ikke psykotisk, ingen andre enn meg selv som har merket noe av dette. Men ting har absolutt endra seg oppi hodet, hadde det ikke vært for at snuten hadde tatt meg engang tidligere hadde jeg definitivt oppsøkt hjelp...

Sliter veldig med døds angst, noe som er veldig rart. Da jeg ga totalt faen i alt før.
Anonym bruker
"Allergisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Psykotiske symptomer ja. Hold deg unna rusmidler, noen tåler det bare ikke rett og slett.
Anonym bruker
"Vant Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Psykotiske symptomer ja. Hold deg unna rusmidler, noen tåler det bare ikke rett og slett.
Vis hele sitatet...
Skjønner, hasj og alt har jeg sluttet helt med etter dette. Kom meg helt til meg selv etter 1 år ca, men synsforstyrrelsene er der dessverre fortsatt!