Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1149
Anonym bruker
"Blind Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo

Har seg slik at jeg har tatt MDMA 2 ganger nå på 2 måneder.

Første gang var helt normalt, hadde ikke noe særlig nedtur annet enn dagen etter. Var sliten siden vi droppet på nattid og var våkne til kl 8-9.

Neste gang jeg droppet, så ble jeg fucked dagene etter. Det var så ille i de 2-3 neste dagene at jeg ikke fant glede i noe som helst. Vanligvis når jeg er deppa osv liker jeg å høre på musikk og bare koble av, men der og da var det ikke en eneste musikksjanger som falt i smak engang.

Etter disse dagene der man kan argumentere for at jeg hadde en mild depresjon, har jeg skjønt hvor bra jeg faktisk har det når jeg ikke er hungover etter MDMA. Har virkelig aldri vært på et bedre punkt i livet mitt mentalt. Har heller ikke planer om å ta MDMA i nær fremtid, selv om jeg elsket rusen og virkelig satt pris på innsikten den ga meg.

Noen som har vært i lignende situasjon?
Vil vel ikke si reaksjonen du fikk var en depresjon, ikke slik en vanligvis snakker om depresjon. Da det vanligvis er krav om lengre varighet for å kategoriseres som depresjon. Bortsett fra varighet så er nok selve følelsen og graden av nedstemthet og mangel på glede og gjennomføringsevne rimelig likt.

Bra du fikk perspektiv, men hva tror du er årsaken til at du reagerte mer andre gangen? Kan det være for at det gikk for kort tid mellom hver gang du testet emma? Verdt å tenke på om du skal ta det flere ganger, at du passer på at det går lang nok tid mellom hver runde slik at kropp og sinn får hentet seg inn før lykkestofflagrene tømmes.
Anonym bruker
"Blind Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av random67489 Vis innlegg
Vil vel ikke si reaksjonen du fikk var en depresjon, ikke slik en vanligvis snakker om depresjon. Da det vanligvis er krav om lengre varighet for å kategoriseres som depresjon. Bortsett fra varighet så er nok selve følelsen og graden av nedstemthet og mangel på glede og gjennomføringsevne rimelig likt.

Bra du fikk perspektiv, men hva tror du er årsaken til at du reagerte mer andre gangen? Kan det være for at det gikk for kort tid mellom hver gang du testet emma? Verdt å tenke på om du skal ta det flere ganger, at du passer på at det går lang nok tid mellom hver runde slik at kropp og sinn får hentet seg inn før lykkestofflagrene tømmes.
Vis hele sitatet...
Fullt mulig at det kan ha vært på grunn av for kort mellomrom og ja. Tok også en relativt høy dose, den lå på mellom 200-225 mg. Har lært at ved inntak av så store doser så er rusen rett og slett ikke verdt det, med tanke på hvor jævlig hvertfall jeg fikk det dagene etter.

Holder meg nok unna det en laang stund, neste gang jeg tar det skal det være en utrolig spesiell anledning, om jeg i det hele tatt tar det igjen. Har ikke det behovet for å ta det igjen, selv om det selvfølgelig er en herlig rus.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Holder meg nok unna det en laang stund, neste gang jeg tar det skal det være en utrolig spesiell anledning, om jeg i det hele tatt tar det igjen. Har ikke det behovet for å ta det igjen, selv om det selvfølgelig er en herlig rus.
Vis hele sitatet...
Skal love deg du tar det igjen
Anonym bruker
"Blind Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Skal love deg du tar det igjen
Vis hele sitatet...

Sier ikke noe på at jeg aldri kommer til å ta det igjen, men jeg tviler faktisk. Synes ikke rusen personlig er verdt det. For det første synes jeg tiden går så utrolig fort; de 3 timene eller w/e man er på peaken sin føles nærmere ut som 45min-1time. Etter peaken så sitter jeg bare og tenker på at hvert minutt er nærmere og nærmere nedturen, og selv om rusen fortsatt er der så får jeg fortsatt savnet av peaken.

Alt i alt føler jeg ikke at det er verdt det. Men angrer ikke, de minnene jeg fikk fra det er uforglemmelige og jeg har også lært å elske livet mer, så alt i alt fornøyd.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viktig å få i seg godt med vitaminer og sunn og bra mat før en mdma tur. Og drikk ett glass med vann/brus i timen under turen. Også skal man ikke overdrive mengden med mdma ta kun 1-1.5mg pr kilo kroppsvekt de fleste vil komme under 150mg.
La også hodet få hvilt seg i minst 3 mnd før du tar en ny tur

Har selv overdrevet mengden en gang med rundt 400mg under 1 mnd siden siste tur da jeg var ny i gamet. dagene etter den turen var det en bergedalbane av følelser, kunne begynne å grine av triste nyhetsaker og var så utrolig nedfor med en form for angst følelse i kroppen som ikke ville slippe taket før 2-3 dager etterpå.
Etter den turen har jeg holdt meg til 150mg og ett par jays under og på nedturen. Og har da ikke hatt noe spesiell nedtur av mdma når jeg har holdt meg innenfor normale mengder.
Eurofien du får av god MDMA og nære venner er imo den beste følelsen ever. Kan brått ta litt av og se noen ville halliser om en f.eks. røyker. Husker jeg en gang så masse urgammel matteskrift i taket, briller på hele gjengen, en røyskatt i skapet, samt at klokken til kompisen min ble til kompasset i The Golden Compass... Da er det på tide å legge seg nedpå, haha!

http://rollsafe.org/
Sist endret av Mumrikken; 5. desember 2018 kl. 01:54.