Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1076
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hello, så jeg inntok 0,3 g mdma på fredag. Jeg skal snart på pissings. Men legger merke til at alle på nettet måler etter cutoff: 500ng/ml på mdma, pmma, mdea osv. Men på min «referanseverdi» står det 100? Går ikke emmaen like fort ut uansett? Kan noen hjelpe meg her?
Inge
Det betyr at du er positiv om du har over 100ng/ml i pisset. Noe som vill si at det kan detekteres lengre enn på den med cut off på 500ng/ml, siden om du har 400ng/ml i pisset på den med cut off på 500 er du negativ - mens på den med 100 hadde du vert positiv.
Sist endret av Manuehl; 10. april 2018 kl. 10:13.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Det betyr at du er positiv om du har over 100ng/ml i pisset. Noe som vill si at det kan detekteres lengre enn på den med cut off på 500ng/ml, siden om du har 400ng/ml i pisset på den med cut off på 500 er du negativ - mens på den med 100 hadde du vert positiv.
Vis hele sitatet...
Okaay, så hvor lenge 100ngML positiv da 100 er 2-4 dager? Hmm ble tatt på prøva for xtc en gang, men da tok jeg det fredag og pissa tirsdag tror jeg, fikk positiv men tirsdagen etter var det borte... samme cutoff da som nå idag