Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1690
Heisann! På morran idag kl 09 tok jg 200mg tramadol og merker effekten dabbe ganske greit av nå . Når er det trygt for meg å ta amfetamin igjenn? Kan jeg ta litt ikveld? Eller må jeg vente til imorgen? Vet at å blande de to kan være farlig. Og kan jeg drikke noen pils ikveld? Setter stor pris på respons!
Pils kan du drækk med sunt førnuft; ville nok ventet til imorgen med tjacket, selv om halveringstida for tråd kun er 6 timmer (rette meg hvis jeg missminner meg her).
Hvis du har spist det flere dager i rekke, ville jeg ventet ett par dager for att a) det er jevlig kjipt med tramadol-nedtur når man er maxad og b) den økede risikoen for krampe eller serotogent syndrom er fortsatt der.

Trivlig kveld Mr!
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pils går fint. Det gjør stortsett amfetamin og Tramadol også, men ville aldri anbefalt det til noen da man kan være uheldig.
Takk for svar folkens! Chillern med peppern til imorgen jg. Vil være på safe siden, er ikke erfaren bruker av tramadol. Prøvde for første gang i dag perfect å jobbe på den tramadolen ass! Hvis jeg tar pepper på søndag, kan jeg kjøre tramadolen igjenn på mandag da eller?
Jeg brukte de to sammen uten å ha noen problemer før, gikk fast på tramadol så blanda det med det meste. Jeg ville likevel venta en dag mellom de to stoffene sånn jeg gjør ting pr i dag, etter å ha lært det at ting kan gå gale.

s
Sitat av Snowblind89 Vis innlegg
Takk for svar folkens! Chillern med peppern til imorgen jg. Vil være på safe siden, er ikke erfaren bruker av tramadol. Prøvde for første gang i dag perfect å jobbe på den tramadolen ass! Hvis jeg tar pepper på søndag, kan jeg kjøre tramadolen igjenn på mandag da eller?
Vis hele sitatet...

Tramadol er Guds gåve att jobbe på!
Man blir energisk, sosial, gira som faen på att få ting gjort - underbart.

Morsom artikel om da man trudde att Tramadol fantes i naturen for noen år siden; viste seg att jorda bara var kontaminert av ku og man;
både mennesker og ku fikk tramadol for å kunne arbeide i 40+ grader.
Kua skeit ut shit med tramadol og mennesker pissa tramadol urin. Dette gikk i bakken og togs opp av treden.

Morsomt, fordi a) LOL b)vem faen gir en ku tramadol!?