Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3337
Anonym bruker
"Villig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har blitt tilbudt 60mg dolcontin eller 20mg oxycontin til samme pris. hva tenker dere er best og kjøpe
R.i.p 23.04.2021
Personlig ville jeg gått for 60mg morfin da 20mg pr gang holder i massevis ,så 3 dager med kos kontra 20mg oxy som Går i 1 dose.
Anonym bruker
"Fremmed Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du må spør på ett forum, tror jeg du bør ikke ta noen av delene. Du kan også bruke søke funksjonen, eller internett til å finne svaret ditt. Helt på egen hånd.
Ville gått for 60 mg morfin.
20 mg oxy er mye mindre valuta for pengene enn 60mg dolc. Ville IKKE inntatt 60mg dolc på en gang om du ikke har toleranse. Det er nok til å ta livet av en person uten toleranse.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rører ikke nåler, men definitivt 20mg oxy. Kan kaste i meg 100mg dolc, uten å virkelig kjenne det. 40mg oxy så dupper jeg litt av.

200mg dolc er som 10pf og litt tramadol + benzoer. Bortkastet penger/medisiner. Prøver alltid å bytte det mot oxy når jeg kommer over det. Jar begge deler nå, og kombinasjon er innafor da.
200mg oxy er form i nesten 2 dager. Hvertfall med benzo innabords.


Forstår dette er individuelt. Men for meg er morfinsulfat bare tull- ganske rart da heroin er absolutt knall. Umulig å oppdrive i Stavanger eneste. Er det bare Oslo, og til dels i Bergen man får fikset dette på gata?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du over burde virkelig være forsiktig med va du sier, det er ikke alle som er 150kg selv om du er det. Morfinen kan du absolutt få værtfall 3 doser på, du velger selv.
må sies at dolcontin er depot i tablettform av hva jeg leser i felleskatalogen, så en rusdose på 30mg morfin "instant release" vs en depot tablett med samme mengde vil virke veldig forskjellig i intensitet.

sammenlign med et helt annet men kjent medisin/rusmiddel, metylfenidat.
ta 5.5 10mg ritalin og du vil garantert kjenne mer intensitet enn 1x 56mg concerta, selv om den concertaen har mer (bare 1mg, men) aktivt virkestoff.

selv hadde jeg definitivt gått for 60mg morfin vs 20mg oxy, uansett "release".
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått for 60mg dol helt klart. 3 smeller på 3 dager.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er gatepris på 10 og 30 mg morfin og produsent takeda. En som lurer på om han har blitt lurt .... om det er relevant