Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3481
Hei!
Hvor lang tid burde det gå fra jeg røyker hasj til jeg drar hjem?
Lite keen på at foreldrene skal se at jeg er høy...
2-3 timer. Si max 4 timer. Du vil merke effekten etter den tid og, men bare som en svak hangover. Er du en som røyker mye vil 1-2 time være mer korrekt.
Sist endret av Gelémannen; 6. april 2018 kl. 21:33.
Man har også ting som ClearEyes øyedråper som får rødheten til å forsvinne. Brukte det med hell da jeg var ung stoner.
Kommer an på typen, når jeg bodde i Spania så kunne jeg risikere å bli så slækk av morningsen at jeg ikke fikk gjort en drit resten av dagen, kanskje den intense varmen hadde en finger med i spillet.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyket mye i perioder, og for meg varer det maks en time.. Det vil ikke si at jeg tilbake til bassline, men at effektene er veldig svake. Kjennes kanskje mest i kroppen. At man er slapp og rolig. Men det jeg liker best er jo det som foregår i hodet. Dere som har røyket mye, er det slik for dere også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har røyket mye i perioder, og for meg varer det maks en time.. Det vil ikke si at jeg tilbake til bassline, men at effektene er veldig svake. Kjennes kanskje mest i kroppen. At man er slapp og rolig. Men det jeg liker best er jo det som foregår i hodet. Dere som har røyket mye, er det slik for dere også?
Vis hele sitatet...
yes bro, hodelokings<3
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har røyket mye i perioder, og for meg varer det maks en time.. Det vil ikke si at jeg tilbake til bassline, men at effektene er veldig svake. Kjennes kanskje mest i kroppen. At man er slapp og rolig. Men det jeg liker best er jo det som foregår i hodet. Dere som har røyket mye, er det slik for dere også?
Vis hele sitatet...
Røyker for de kroppslige virkningene og for å ikke være bare normal. Hater de kognitive effektene av å røyke uten at det stopper meg.
Så jeg kan dra hjem etter 2 timer?

Takk for svar btw
Sist endret av Babyface_kis; 7. april 2018 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er vel individuelt. Selv ser jeg rimelig kake ut selv etter 4-5 timer, dersom jeg røyker sjeldent.

Se deg i speilet?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Så jeg kan dra hjem etter 2 timer?

Takk for svar btw
Vis hele sitatet...
er i samme båt som deg drar ofte ikke hjem før etter 5 timer, da jeg føler meg trygg på at effektene av rusen er minimale og jeg ser/oppfører meg mer eller mindre normalt
Sist endret av Mekkern; 8. april 2018 kl. 00:58.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
er i samme båt som deg drar ofte ikke hjem før etter 5 timer, da jeg føler meg trygg på at effektene av rusen er minimale og jeg ser/oppfører meg mer eller mindre normalt
Vis hele sitatet...
Takk
Har slitt med et tankekjør fra helvete de siste ukene tror du det går å røyke før jeg drar på skolen?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Takk
Har slitt med et tankekjør fra helvete de siste ukene tror du det går å røyke før jeg drar på skolen?
Vis hele sitatet...
Ikke anbefalt.
Ta det fra en som begynte å røyke på vgs, mens du er på hva, ungdomstrinnet?

Skole og rus hører ikke sammen, ta det på fritida.
Var en del av stonerne som dreiv å røykte før og i skole tida, var ganske åpenbart påvirka og alle som ikke er helt blåst merker at noe er up. Hasj hjelper også sikkert bare midlertidlig med tankekjøret, kanskje en prat med helsesøster kunne vært en idé?

good luck dude og stay safe
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Takk
Har slitt med et tankekjør fra helvete de siste ukene tror du det går å røyke før jeg drar på skolen?
Vis hele sitatet...
Dette ble jeg tatt for i 9-klasse.
Ble mildt sakt mye oppstyr med foreldre, politi og barnevern.

Vil på det sterkeste fraråde dette.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Dette ble jeg tatt for i 9-klasse.
Ble mildt sakt mye oppstyr med foreldre, politi og barnevern.

Vil på det sterkeste fraråde dette.
Vis hele sitatet...
Tror jeg dropper det. Takk for svar
Jeg røyker sånn ca hver dag, og jeg pleier noen ganger å komme hjem skækk uten noen problemer, men nå vet jo ikke jeg noe om ditt bruk ellers så idk. Vil si som de andre her ja, 2-3 timer. og så sitter det gjerne litt igjen i kroppen, men det er ingen ting som kan merkes utenfra
lykke til!
Selv om rusen peaker i 2-4 timmer kun, kommer du fole deg stein mye lenger enn det hvis du er fersk.
Eller, det er min erfaring. Når jeg ikke royka mye, kunne jeg fortsatt kjenne av en joint jeg tok 10 på morgonen frem till 5-6 på kvelden.
Ikke stekt da, men jevligt seig og allment slow.