Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 990
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, jeg har en kompis som àt àt hasjkake mens han var på pissings. Han gjorde det rett etter han pissa og skal pisse 6 dager etterpå. Han har fått helt panikk siden han fikk høre at hasjkake sitter i urinen lenger en når man røyker det fordi det kommer i fettet elns. Jeg personlig tror ikke på det, men hvis det er sant er det noe han kan gjøre for at det forsvinner raskere?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har anbefalt det her tidligere, og selv brukt denne metoden.

Du kan blande certo syltepulver med blå powerade. Så drikker du det typ 2 timer før du skal inn og pisse. Vi fikk værtfall rene prøver ut i fra det.

hadde jeg husket passordet til gamle brukeren min her inne, så har jeg også anbefalt det her tidligere, og fått gode tilbakemeldinger på at testene var ''rene''


Hvor lenge det evt sitter, så vil jeg tippe 3-5 dager om han ikke bruker å ta det regelmessig... men det er jo som sagt aldri noe fasit på det her
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har anbefalt det her tidligere, og selv brukt denne metoden.

Du kan blande certo syltepulver med blå powerade. Så drikker du det typ 2 timer før du skal inn og pisse. Vi fikk værtfall rene prøver ut i fra det.

hadde jeg husket passordet til gamle brukeren min her inne, så har jeg også anbefalt det her tidligere, og fått gode tilbakemeldinger på at testene var ''rene''


Hvor lenge det evt sitter, så vil jeg tippe 3-5 dager om han ikke bruker å ta det regelmessig... men det er jo som sagt aldri noe fasit på det her
Vis hele sitatet...
Kan du forklare litt mer rundt dette?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du forklare litt mer rundt dette?
Vis hele sitatet...
Veldig lenge siden jeg gikk på pissings, det må vel ha vært rundt 2012 eller før, men fant faktisk igjen meldinga jeg sendte til ei som spurte om akkurat det samme som deg.

Jeg husket ikke helt riktig, men nedenfor finner du svaret på hvordan du skal bruke det her.


Kawaii Princess

Sitat av PerTulling
Beklager sent svar! Men ja vet ikke hvor relevant dette er for deg nå. Men ja det funker du kjører i deg en powerade(blandet med en hel pose syltetøypulver) 6-5 timer før du skal ta urinprøve også kjører du i deg en til 1-2 timer før du tar testen så skal du være clean.

MERK: JEG VET IKKE HVOR BRA DETTE er FOR KROPPEN, bare så det er sagt.
Tusen takk for bra tips. Dette hjalp meg, passa testen med glans når jeg røyka dagen før.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du forklare litt mer rundt dette?
Vis hele sitatet...
Merk at dette svaret ga jeg i 2016. Ikke 2012. Og jeg er rimelig sikker på at det fremdeles funker
Sist endret av Elinusbg; 9. april 2018 kl. 15:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tusen takk for tilbakemelding