Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2434
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Prøver å finne ett bilde av kurven som viser hvordan emmaen skilles ut og går ned på ng/ml per time/dag. Har googlet men finner bare kurve av effekten... takk for hjelp!
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Også er cut-off verdien på 100ng/ML, så lurer jeg på hvange dager jeg må regne før jeg er under det? Hører 3-5 dager på heavy bruk hvertfall!
Jeg tok mdmda på en fredag og hadde pisseprøve på mandag, needless to say: jeg dreit meg ut. regnet på timene og trodde det skulle ha gått ut av systemet, men nei
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Jeg tok mdmda på en fredag og hadde pisseprøve på mandag, needless to say: jeg dreit meg ut. regnet på timene og trodde det skulle ha gått ut av systemet, men nei
Vis hele sitatet...
Ahhh samme gjorde jeg i august. Tok xtc fredag og hadde prøve tirsdag (4dager) og det slo ut. Men.. jeg har nå muligheten til å spille litt syk fremover.. cirka 11-12 dager. Og når erowid sier 2-5 så skulle da 10 dager ihvertfall(!!) holde? Jeg går i tro om at det går ut på de antall dagene hvertfall, men hadde vert kjekt å fått til innspill...
Det mange misforstår med halveringstid er at, ja det er tiden det tar før sporestoffet er ute av urin. MEEN hvis noe har en halveringstid på 72 timer, så vil det si at etter 72 timer er halvparten ute av kroppen. Etter nye 72 timer så er halvparten av det igjen ute av kroppen, osv osv fram til det ikke er noe mer igjen

https://no.wikipedia.org/wiki/Halveringstid
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Det mange misforstår med halveringstid er at, ja det er tiden det tar før sporestoffet er ute av urin. MEEN hvis noe har en halveringstid på 72 timer, så vil det si at etter 72 timer er halvparten ute av kroppen. Etter nye 72 timer så er halvparten av det igjen ute av kroppen, osv osv fram til det ikke er noe mer igjen

https://no.wikipedia.org/wiki/Halveringstid
Vis hele sitatet...
Det er jeg klar over. Men hvis jeg tar en 0,15 med emma, hvor «mye» ng/ML har jeg da, slik at jeg grovt kan regne ut hvor lang tid jeg MINST må vente for å pisse? Og hvor er 72 timer halveringstid fra? Kopiert fra Store Medisinske Leksikon;

MDMA har en halveringstid rundt 6–10 timer, muligens kan det foreligge større variasjoner
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jeg klar over. Men hvis jeg tar en 0,15 med emma, hvor «mye» ng/ML har jeg da, slik at jeg grovt kan regne ut hvor lang tid jeg MINST må vente for å pisse? Og hvor er 72 timer halveringstid fra? Kopiert fra Store Medisinske Leksikon;

MDMA har en halveringstid rundt 6–10 timer, muligens kan det foreligge større variasjoner
Vis hele sitatet...
Ja også kan du få 2 forskjellige MDMA molekyler, en venstre og høyre vridd molekylformel. den ene har halveringstid på 8 timer, den andre 14 ellerno

Men det er en formel på utregning på siden der i tillegg til https://no.wikipedia.org/wiki/Clearance
Sist endret av 420master; 5. april 2018 kl. 09:46.
Tok det på en onsdag, ca 1-1.2g ( ja jeg har brukt og kjørt på med uforsvarlige mengder MDMA, kunne sitte og redose med 0.35-0.4mg drops.)
Pissa på mandagen etter (slutta turen torsdagskveld rundt 5-6tiden, og pissa cleant.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Tok det på en onsdag, ca 1-1.2g ( ja jeg har brukt og kjørt på med uforsvarlige mengder MDMA, kunne sitte og redose med 0.35-0.4mg drops.)
Pissa på mandagen etter (slutta turen torsdagskveld rundt 5-6tiden, og pissa cleant.
Vis hele sitatet...
den vanlige screener testen med 2 pinner og 4 tester?

Jeg husker jeg tok en sånn en gang for THC, hvor 2 streker er negativ og 1 er positiv, den siste streken på THC var sinnsyk treg også ble den utrolig rosa i forhold til den andre, men jeg gikk som clean, tror ikke man nødvendigvis er helt clean
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
den vanlige screener testen med 2 pinner og 4 tester?

Jeg husker jeg tok en sånn en gang for THC, hvor 2 streker er negativ og 1 er positiv, den siste streken på THC var sinnsyk treg også ble den utrolig rosa i forhold til den andre, men jeg gikk som clean, tror ikke man nødvendigvis er helt clean
Vis hele sitatet...
Nei så lenge ng/ml er under cutoff verdien får du jo negativ hjemmetester er vel heller ikke så nøye som EMIT 12-panel eller hva det heter er.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei så lenge ng/ml er under cutoff verdien får du jo negativ hjemmetester er vel heller ikke så nøye som EMIT 12-panel eller hva det heter er.
Vis hele sitatet...
Neida men dette er snakk om hurtigtestene til Politiet da :P stod en taterskalle å kikka på røret. Var nervøs da ass!
Sitat av 420master Vis innlegg
den vanlige screener testen med 2 pinner og 4 tester?
Vis hele sitatet...
Lab-test som ble sendt til st.olavs, tar 2 uker og få svar.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Lab-test som ble sendt til st.olavs, tar 2 uker og få svar.
Vis hele sitatet...
Skikkelig ruspanel test ja, samme som meg, blir sendt til st.olavs som er norges "hoved-ruslaboratorie" ..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skikkelig ruspanel test ja, samme som meg, blir sendt til st.olavs som er norges "hoved-ruslaboratorie" ..
Vis hele sitatet...
Jess, måtte avlegge slike prøver for og få stønad av NAV...
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Jess, måtte avlegge slike prøver for og få stønad av NAV...
Vis hele sitatet...
åja såppas ja.. huff. Trist at det skal være klappjakt på brukere av hash,emma osv, som bare blir rolig, glad i folk, chill osv...