Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 1826
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For 4 timer tok jeg 70mg Xanax for å teste hvor rusa jeg ble. Grunnen til at jeg gjorde det, er fordi jeg vanligvis pleier å føle noe av 3-4mg.

Dette er kjøpt fra darknet, og samme vendor som forrige gang. Forstår ingenting? Har til og med prøvd å tatt ett par øl, kjenner faktisk ingenting.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du mener 70mg eller?
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
70 milligram med xanax, ja?
Aka 1*1mg Ksalol tablett
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
70 ksalol tabletter uten å blacke the fuck out? Du har blitt lurt
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men tablettene har den samme bitre smaken som Xanax har.. fikk et "spesial tilbud" 360*1mg Xanax for 2700 kroner, siden jeg har brukt fast vendor i flere måneder.
Duuud, drit I og nevn pris a..
6 hele brett Ksalol + 10 1mg Ksalol strødd oppå?

Ikke sjans i helvete for at verken individet som inntar 70mg eller personer rundt vedkommende merker at noe er off, spør du meg.
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må være fake piller, med desidert mindre virkestoff. Kan umulig være 1mg i pillene jeg fikk..
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
“Spesial tilbud" er som oftest ikke så spesielt. Du ville kjent noe isåfall.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
70 piller?
Benzobaroner er noe for seg selv ass :P

Venter i spenning på om TS troller
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du ville ikke bare kjent «noe» men du ville sovnet og våkna opp sikkert 2-3 dager etterpå og vært i avisen. Kanskje til og med vært uten bolig om du leier. Ja, jeg snakker av erfaring.
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
70 piller?
Benzobaroner er noe for seg selv ass :P

Venter i spenning på om TS troller
Vis hele sitatet...
Skulle så gjerne ønske at dette var et troll-innlegg, men dessverre er det ikke det.

Eneste jeg føler er egentlig litt trishet, kjedsomhet, samt litt nerver for i morgen må jeg i en sosial situasjon og Xanaxene mine fjerner jo tydeligvis ikke angsten. En annet ting jeg føler på er at alt virker uinteressant.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svartmaling av Ksalol. Hvis du faktisk har piller som er falske så hadde det vært veldig kult å se en bekreftelse på det, men det kommer du aldri til å poste.

Tipper du sitter på en mengde med en annen type benzo som du vil pushe ut, men ikke får solgt
Og hvem spiser 70 piller når de skal være sosiale dagen derpå?
Umulig å vite noe før i morgen her. Håper du oppdaterer oss.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svartmaling av Ksalol. Hvis du faktisk har piller som er falske så hadde det vært veldig kult å se en bekreftelse på det, men det kommer du aldri til å poste.

Tipper du sitter på en mengde med en annen type benzo som du vil pushe ut, men ikke får solgt
Vis hele sitatet...
Er helt sannsynlig, spesielt med tanke på "spesialtilbudet", lukter exit-scam. Finnes også masse underdoserte og dårlige benzo-analoger på darkweb, hvor mange har du spist før du skrev innlegget egentlig?

En annen ting jeg har sett flere ganger er at de som spiser mer enn medisinske doser (1-2 mg xans fx.) med sterk benzo er totalt ute av stand til å bedømme styrken, fordi de er konstant på bærtur. Uten toleranse merker man fort om virkestoffet er ujevnt fordelt i pilla eller om det er en RC-benzo. Hvordan er toleransen din, TS?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fast forward 2 uker i fengsel i Tyrkia xD
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan skal jeg bevise at de er falske? Det er vanlig små blå ksalol 1mg tabletter som er i omløp. Prøver på ingen måte å pushe. Jeg bare forstår ikke hvordan jeg får null effekt av 70mg.

Grunnen til at jeg tok 70mg dagen før jeg skal være sosial, er fordi jeg dagen før tok 50 og følte heller ingenting da.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan skal jeg bevise at de er falske? Det er vanlig små blå ksalol 1mg tabletter som er i omløp. Prøver på ingen måte å pushe. Jeg bare forstår ikke hvordan jeg får null effekt av 70mg.

Grunnen til at jeg tok 70mg dagen før jeg skal være sosial, er fordi jeg dagen før tok 50 og følte heller ingenting da.
Vis hele sitatet...

Du er tydeligvis ikke rett mann til å bedømme effekten av piller, ingen spiser 120 piller på to dager for å se om de funker eller ei.

Jeg tror ikke på ett ord av dette, hverken at du har fått effektløse piller eller at du har spist 120 stk.
er ikke 70 piller, uavhengig av hva det er en sinnsyk dose? Tror aldri jeg har spist 70 enheter av noe, uten om ris.
Spiste 50-100mg etizolam engang, og våknet opp i en ambulanse etter et krampeanfall når greiene gikk ut av kroppen, så anbefaler å være forsiktig med sånne doser
Om du virkelig har fått i deg 70mg xanax og ikke kjenner noe så er ikke benzo noe for deg. Det er jo ikke akkurat et rusmiddel, ta heller noe stimulanter/mdma/opiater om du vil kjenne på eufori.

(ps: dømmekraften din er jævlig hardt påvirket nå, styr unna pcen/telefonen)
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk i meg 200mg alprazolam en gang.

Dette skjedde på en torsdag. Husker ingenting før neste onsdag, men lappen var vekk og bilen vraka.
Du er bøffa.
Enkelt å greit.

Å kansje du bør slutte, om du ikke klarer skille de.

Bare smaken, ville sagt bøff, tvert du fikk den på tunga.

Så skyld deg selv. Sier 3-4 fungerer. Så funker ikke en håndfull…

Hjelp.

Hvordan du skal bevise, så jeg nå.

Er du dum, seriøst ?

Kalsol eller hvordan de staver det er jo bare bøff. Kan vise deg hundrevis av test resultater, med null alprozalam.

Å de ødelegger hjernen din 1000 ganger raskere enn xanor.
Sist endret av slitenRealist; 30. august 2023 kl. 07:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjorde samme når jeg var 15, knaska i meg hundrehvis av piller på få dager å våkna opp på sykehus i pustemaskin 500km unna. Må være fakes, eller annet virkestoff. Ta å send en pille inn til rusmiddel analysen for å være sikker
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg ville tippe skjedde var at han som presset pillene glemte legge til virkestoffet i xan, fordi skal være skikkelig billig produsere så hadde gitt lite mening å bare sent ut ikke fungerende piller
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg fikk en rus i starten av samme batchen. Og 4-5mg gjorde at bekymringene mine og tanker gikk vekk, men muligens toleransen min bare har økt?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av slitenRealist Vis innlegg

Kalsol eller hvordan de staver det er jo bare bøff. Kan vise deg hundrevis av test resultater, med null alprozalam.

Å de ødelegger hjernen din 1000 ganger raskere enn xanor.
Vis hele sitatet...
Det blir som å si at alle Rolexer er fake fordi du har opplevd en fake en. Ksalol er Galenikas navn på piller med Alprazolam som virkestoff. Galenika er Serbisk så derfor noen kaller det Serbisk Xanax. Klart det finnes fake Ksalol men Ksalol er ikke "bare bøff". Du kaster ut billig barnehageretorikk fra ende til annen som de "testresultatene" du ikke viser til, eller påstanden om at hjernen blir ødelagt 1000 ganger raskere av ett eller annet virkestoff du heller ikke viser til.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk en rus i starten av samme batchen. Og 4-5mg gjorde at bekymringene mine og tanker gikk vekk, men muligens toleransen min bare har økt?
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare mulig, men det er ganske så sannsynlig også faktisk, og det er i tillegg ganske så sikkert at det er du som er problemet, ikke pillene.

Sier ikke at det er umulig at dette har skjedd, men sannsynligheten er enormt liten. Hvorfor skulle en vendor ødlegge ryktet sitt med falske piller etter flere måneder med salg? Da kunne han jo like godt latt være å sende noen ting.
Skjønner ikke hvorfor ikke folk kjøper test kits?

Du sitter å spiser 70 xanax tabletter og lurer på hvorfor du ikke ble rusa?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor ikke folk kjøper test kits?

Du sitter å spiser 70 xanax tabletter og lurer på hvorfor du ikke ble rusa?
Vis hele sitatet...
Her må jeg slenge meg på og si at dette er vel absolutt enkleste vei for å få sannheten på bordet. Test en flik av en pille, det er enklere enn en covid test lol.
Anonym bruker
"Kjær Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering: Som tidligere nevnt er nok problemet toleranse, men også at benzo i seg selv er ganske kjedelig rusmiddel.
Derimot i sosiale settinger er det konge, og følte faktisk en ganske stor dose eufori av "kun" 8mg som jeg tok i går. For meg virker det som at benzo på en måte "peaker" etter en viss mengde, altå at rusen/euforien blir ikke kraftigere selv om du tar 70mg slik som jeg gjorde. I alle fall ikke når du kun sitter hjemme alene, gamer CS og hiver i deg piller.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du spist 70 mg og ikke blacket ut er det garantert bøff.

Man får ofc toleranse etter hvert, men 70 mg er helt latterlig dosering, og vil sende selv den mest innspiste pillemisbrukeren i blackout.

Det hjelper ikke at benzo er kjedelig, i sånne doser ville du uansett vært fucka i dagesvis hvis pillene var ekte.

Den dagen du spiser sånne mengder og du har ekte piller vil du meget sannsynlig få en lærepenge for resten av livet.