Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 740
bertil420epic
17 1
speedet fredag-mandag men en buffa dritt speed sov 2 timer den helga
så fiksa eg noe syk speed igår da fekk eg jævlig god form. har ca tatt 1g idag med sniffing og dropping og er bare slapp.
har mer liggandes bare å hive i seg?
BRAND ∞ STRONG
wait what?

Legg deg nedpå litt og slapp av noen timer (dager)
Sist endret av vindaloo; 17. april 2023 kl. 20:23.
bertil420epic
Trådstarter
17 1
Sitat av vindaloo Vis innlegg
wait what?
Vis hele sitatet...
vetsj as

Sitat av vindaloo Vis innlegg
wait what?

Legg deg nedpå litt og slapp av noen timer (dager)
Vis hele sitatet...
eg sov lenge inatt
bare hive i meg mer speed da?

faen har skreve feil.
Speedet fredag-søndag
sov inatt. fikset syk speed igår men får ikkje funk idag
Sist endret av pilleslump; 17. april 2023 kl. 20:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Du kjenner deg best selv.
bertil420epic
Trådstarter
17 1
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du kjenner deg best selv.
Vis hele sitatet...
ja får hive innnpå og håpe på en god form
Da er ikke speeden så syk som du skal ha det til. God amfetamin sparker godt i fra seg selv om du har speedet i 1500 dager i strekk etter min erfaring.
Er så mye dritt ute å går at selv speed på 20% føles super heftig ut en liten stund når du kommer rett fra noe som inneholder noen få prosent bare.
bertil420epic
Trådstarter
17 1
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Da er ikke speeden så syk som du skal ha det til. God amfetamin sparker godt i fra seg selv om du har speedet i 1500 dager i strekk etter min erfaring.
Er så mye dritt ute å går at selv speed på 20% føles super heftig ut en liten stund når du kommer rett fra noe som inneholder noen få prosent bare.
Vis hele sitatet...
ja er ikkje noe syk speed men var mye bedre enn den andre eg hadde :/
men fekk jævlig fin form igår vertfall
får gi det til en uteligger elns
Nei det er ikke "bare å hive i seg" speed. For mye kan føre til psykose eller hjertestans og død.