Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1426
så var vinterferien over! og det ble en hyttetur med gutta, vi var 10 stk hvorav 4-5 stk er erfarne innhalerer

Vi tenkte vi skulle gjøre noe nytt og exciting, Så vi bestemte oss for å lage brownies, hadde ordnet 50g med helt myk sortings for en mandag-lørdags tur (fordelt på 4 stk for å vise innrøyket statusen)
så jeg startet den vanlige måten (lurket nok her til at jeg kunne den på rams) ved å smelte smøret og 12g hasj til en brun suppe etc etc (se baksiden av en toro brownies pakke)

vi regnet ut ca 1g per stykke.
Når vi kom til etingen så var det handouts til de som ville smake og de som hadde legget i fikk sitt, nå kommer den morsomme delen!
De som fikk en smakebit på kaken ble helt forstyrret i hodet, han ene var sikker på at han hadde fått i seg heroin (humre) og de andre ble liggende å riste til de spydde, når det kom til tilfellet mitt så kjente jeg absolutt ingenting, jeg spiste 2 1/2 stk noe som var mye mer en hva de andre spiste, men jeg var jo så heldig at jeg ikke kjente en skit! jeg tok de bitene som var igjen (rundtogmed kanten) hvor den var tørrere en mot midten selvsagt, men det virket litt som om all THCen havnet i midten av pannen hvor de som ble helt borte hadde spist.
Er jeg for innrøyket? burde jeg ha laget det i en større form (varme fordelt litt bedre utover stykkene for jevnere stekeskorpe) eller er det så enkelt at jeg bare var ekstremt uheldig med stykkene mine? føler liksom jeg ble litt snytt, og med en høy grammerpris er ikke det gøy!

Tar med lykke imot tips som kan hjelpe meg bli en bedre høymor bakingen var kosligere en å rulle!
Av min erfaring vet jeg at sortings har en tendens til å klumpe seg opp om man bruker den i mat...men om blandingen så ut som en brun suppe så var vel neppe det problemet. Uansett, enklere med vanlig hasj eller grønt. Men, ja er man innrøyka så kan man spise jævlig mye uten å kjenne så mye. Merka det i Amster, måtte spise 4 spacebrownies for å kjenne noe som helst. Det var ca. 2g med potent Amster weed.

Men å spise kan være jævlig fett! Da jeg var på det mest innrøyka drakk jeg 4g god brunt i kakao. Resusltatet kunne vel minne om en slags tripp. Se for deg at hver gang du skitfter fokus med synet så sitter det du så på tidligere litt igjen. Det fortoner seg som bilder i saktefilm. Ellers var jeg bare kanonstein i 8 timer, og spiste forferdelig mye junk food. Føltes som å paffe for første gang igjen! Fikk aldri no bad trip på noen måte, men så har jeg heller aldri hatt det. *Bank i bordet*
Sitat av Googæl Vis innlegg
AMerka det i Amster, måtte spise 4 spacebrownies for å kjenne noe som helst. Det var ca. 2g med potent Amster weed.
Vis hele sitatet...
Spacecakes i Amsterdam er sjelden noe sterke, og de bruker aldri noe som er så potent at det kunne blitt solgt som røykings. Ikke har de så voldsomt mye i heller, så du skal vite hvor du kjøper den for å være sikker på å få noe potent.
Lag muffins eller flere små firkanter med brownies (du får kjøpt mindre former på IKEA/Rafens osv.) i stedet, så får du lik dose i alle siden du putter godsakene i til slutt og da fordeler det per form/muffins (blander du ut i selve røra er det ikke godt å si hvem som får mest, plutselig er det EN muffins med alt i... skøy)
spiste selv en spacecake i amster (privat shop ofc) sammens med en jonas og en kald cola, den tok jeg kl 6-8 tiden etter en god middag, og jeg kan huske at jeg var helt for meg selv til jeg sovna i 1 tiden.
Perioden før jeg var i amster så fikk jeg ingen effekt av THC her hjemme, så kan vel si at jeg var innrøyket da også :P

Men jeg skjønner ikke helt hva du mener Weili med at man putter i godsakene tilslutt? det vil jo bare funke med grønt da, også må man stå å lage en røre for hver muffins?
Sitat av enerlighter Vis innlegg
spiste selv en spacecake i amster (privat shop ofc) sammens med en jonas og en kald cola, den tok jeg kl 6-8 tiden etter en god middag, og jeg kan huske at jeg var helt for meg selv til jeg sovna i 1 tiden.
Vis hele sitatet...
OFF-TOPIC:
Hva betyr egentlig å ta en jonas?
Det betyr å røyke en joint Jonas, joner osv.
Sitat av starpowah Vis innlegg
OFF-TOPIC:
Hva betyr egentlig å ta en jonas?
Vis hele sitatet...
Jonas = joint
Sitat av Norsmurf Vis innlegg
Spacecakes i Amsterdam er sjelden noe sterke, og de bruker aldri noe som er så potent at det kunne blitt solgt som røykings. Ikke har de så voldsomt mye i heller, så du skal vite hvor du kjøper den for å være sikker på å få noe potent.
Vis hele sitatet...
Aner du hvor de har de beste spacecaksexne (Beklager hvis dette er på kanten av regelverket her), spurte egentlig bare der jeg tilfeldigvis var. De fleste stedene var det 0,5 i hver, men det var white widow, sour diesel o.l strains. Prøvde også engang og spise 1g med rent, grinda Durban Poison rett ned...WOW sier jeg bare. Elsker å spise!