Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3103
Heisann...

Da begynner det å nærme seg jul og jeg vurderer å ønske meg en bong / vannpipe i gave.

Det jeg trenger er anbefalinger... Bong eller vannpipe? Begrunn gjerne svarene deres

Hadde vært fint med noen nettbutikker som selger, og som ikke er alt for dyre. Har vært innom Weedshop, men det må finnes andre butikker der ute.

Takker for alle svar

-Viva
om du har bekjente i trondheim så kan jeg anbefale "prinsessen" . . kiosk rett ved siden av egon i prinsenkrysset.
selger MYE "tjall-stæsh" . . og mye billigere en nettbutikkene
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av bragilicious Vis innlegg
om du har bekjente i trondheim så kan jeg anbefale "prinsessen" . . kiosk rett ved siden av egon i prinsenkrysset.
selger MYE "tjall-stæsh" . . og mye billigere en nettbutikkene
Vis hele sitatet...
Kommer an på hva du kjøper, noen av prisene er helt horrible, spesiellt på filter og rullepapir. Fyren som driver er en hyggelig fyr, men han vet godt at han har monopol på røykeutstyr, derav prisene, og tjener godt på de under 18 år som ikke har visa til å bestille ting på nettet.
Jeg kjøpte min bong på Everyonedoesit. Prisene er greie, og leveringstiden var rimelig kort, ikke mer enn en og en halv uke!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Edit: Kan vel legge til at min favoritt er vannbong, spesiellt om den har en stor bolle (delen vannet ligger i).
En god vannbong skal man kunne fylle med endel røyk før man slipper choken og får i seg røyken.

Tørrbonger har jeg lagt på hyllen, det er rett å slett for hardt for de stakkars luftrørene mine.
Vannbong uten tvil.

Selv foretrekker jeg dem uten choke, hvor man løfter av brønnen for å tømme bongen. Men det er absolutt bare en smakssak. Vil anbefale deg å gå for en bong i glass, med 5mm eller 7mm tykkelse, så tåler den litt juling også.
Du kan kjøpe den, eller kjøpe vapor star'en alene sammen med en av glassbongene på sia. Selv valgte jeg denne og vapor star 'en og er kjempefornøyd! Billig, rask levering, topp produkter!

PS: Tho lurer jeg på om boksene er laget på stedet.. Med andre ord ikke veldig kvalitet over den, men gjør jobben!

Håper det var til hjelp!
Sist endret av random42099; 11. desember 2009 kl. 15:37.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Du kan kjøpe den, eller kjøpe vapor star'en alene sammen med en av glassbongene på sia. Selv valgte jeg denne og vapor star 'en og er kjempefornøyd! Billig, rask levering, topp produkter!

PS: Tho lurer jeg på om boksene er laget på stedet.. Med andre ord ikke veldig kvalitet over den, men gjør jobben!

Håper det var til hjelp!
Vis hele sitatet...
Står at den skifter farge... Hvordan? O.o

Og hvilke farger skifter den til?
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Står at den skifter farge... Hvordan? O.o

Og hvilke farger skifter den til?
Vis hele sitatet...
glemte å nevne det. Fargeskiftinga er overrated. Men det forventa jeg i grunn når jeg kjøpte den. Den går fra en ganske blank gjennomsiktig gul til blå/lilla og kansje grønn. Men det er ærligtalt ikke så kult som det høres ut
Hvis du er gjerrig av deg, og gjerne vil ha noe du kan putte i lomma kan du jo ta en kikk på denne fra Dealextreme.

Bestilte en selv igår, bare for moro skyld. 30 kroner og gratis frakt.
Jeg var på Prinsessen i Trondheim å kjøpte meg en liten rød vannbong til 150,-!

Er da ikke så horribel pris det? Men det var den siste for den prisen er jeg redd.
Den andre jeg vurderte å kjøpe var rosa å større. Kosta vell 250,-...

Før hadde jo Trondheim butikken som het Scorpio. De var billigere med større utvalg.
Ble sånn passe lei meg da jeg skulle dit en dag å butikken var stengt :-/