Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1635
Hey dere!
Jeg har bare noen spørsmål angående Cannabis cupen som foregår i Amsterdam fra 22-26 nov. Slik jeg forstår det så er det coffie shop eiere som legger ut sine varer for deltagerne.

1) Hvordan måler man hvem som vinner?
2) Kan alle delta på dette her, eller må man ha røyka en hvis mengde før? (litt dumt spørsmål egentlig, men jeg bare lurer litt)
3) Har noen av dere deltatt på cannabis cup eller noe lignende?

Jeg lurer ikke på noe mer, men hvis dere vet om noe artig info, så vil jeg gjerne vite dem
Du kan kjøpe deg et dommerpass, tror ikke det er noen regler rundt at du må ha
røyka enn hvis mengde før.

http://hightimes.com/cancup/ht_admin/1455
Tror du finner det du leter etter der
Dropp dommerpasset, og bruk heller penga på en coffeeshop du liker. Dommerpasset inkluderer inngang til alle events i regi av cupen inkludert expoen, men ikke gratis weed på noen shops. Det blir gitt ut en del gratis weed på expoen, og prisen for å komme inn er 30 euro hver dag. Et dommerpass koster deg 250 dollar i tre dager til, etter det 250 euro der nede.

Så, med mindre du er hypp på å stikke på masse greier i regi av CC i tillegg til expoen, lønner det seg nok å bare kjøpe enkeltdager. 150euro for hver dag er fortsatt billigere enn dommerpasset.

all info her: http://hightimes.com/cancup/ht_admin/1455
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det ligger en DVD rip ute på verdensveven med tittelen "High Times 20th Anniversary Cannabis Cup 2008"
den kan du kjøpe, evt anskaffe på pirat-vis å se hvordan ting foregår.
Den praktiske infoen du spør om er som sagt å finne på cannabis cupens offisielle hjemmeside.
Kommer det til å være fryktelig mye folk i Amster den 22-26 nov ?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av OracIe Vis innlegg
Kommer det til å være fryktelig mye folk i Amster den 22-26 nov ?
Vis hele sitatet...
Ja. jeg var der i 2007 og det krydde av amerikanere. Det går også egen buss fra togstasjonen og ut til lokalet hvor CC arrangeres.
Sist endret av spQ; 17. november 2009 kl. 20:36.