Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4571
Seriøst, jeg trenger tobakkerstattning + cones og/eller blunts. Har dere noe tips om noen goode headshops i norge som selger via nettet, og kanskje tilogmed tar i mot betaling på forskudd evt. med visa? Jeg har søkt på forumet, men alle her sender i oppkrav. Jeg HATER oppkrav.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Du kan jo prøve å trykke på weedshop linken øverst til høyre her på siden
Trådstarter
2 0
Ser ikke at de har tobakkserstattninger, eller er jeg blind?
bamboolt.com har tobakkserstatning, cones og blunts. De tar forhondsbetaling over nettbank
Sist endret av Torgeir; 5. august 2009 kl. 00:05.
Hvis ikke du bestille fra Norge er slikt ofte billigere i utlandet (bare hold bestillingen under 200kr), og mange tar VISA.
Kjøp heller fra everybodydoesit.com eller lignende, norske priser er minst tre ganger dyrere enn utenlandske.
Jeg tviler på at du finner knaster på noen norske sider. Når det kommer til blunts og papir selges det på over et titalls norske sider, som du kan finne med et enkelt googlesøk.
Sitat av sofa Vis innlegg
Jeg tviler på at du finner knaster på noen norske sider. Når det kommer til blunts og papir selges det på over et titalls norske sider, som du kan finne med et enkelt googlesøk.
Vis hele sitatet...
Sitat av Torgeir Vis innlegg
bamboolt.com har tobakkserstatning, cones og blunts. De tar forhondsbetaling over nettbank
Vis hele sitatet...
Jo, de har Knaster. Men EDIT er fremdeles over dobbelt så billig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
bongshop.no rocker utvalg og priser på glass ihvertfall ;D
som nevnt, shangri-la er en bra butikk. Enkelte ting er litt dyrt i forhold til utlandet, men hyggelig, bra og kjapp service.
Sitat av Joachimm Vis innlegg
Vis hele sitatet...
"Butikken er stengt frem til 2010 pga. uønsket oppmerksomhet."