Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1114
Noen her jobbet med det, hva kan dere si? Høres jo relativt chill ut. Kjenner en som jobber 7 dager i måneden og drar inn nesten 35000 pr mnd.
jobber han kun 24t vakter og kun helg da?
For den beste lønna i BPA finner man hos Uloba, her har man 194,- timen, 68,- for kveld og 65,- for helg. Også får man tillegg på tillegg, så helg/kveldsvakter er bra betalt, ellers er lønna meh..
Og om man jobber 24t vakter så har man minst 6-9 timer hvilende, hvor kun 33% av de er lønnet. (full betaling ved oppvåkning)

Jobben avhenger veldig av hva slags bruker du jobber for. Er du heldig jobber du for en som blir en kompis/venninne, i verstefall jobber du for en "slavedriver" eller en som er avhengig av hjelp til "alt".
Jobber ofte 16-24t-vakter selv og kombinerer det gjerne med en del annen lønnet arbeid.
jobber 2-3 dager i uka, noe som tilsvarer en 80-100% stilling med de vaktene jeg har.
Pga min bruker så har jeg ofte mye dødtid på jobb, så jeg har mye fritid som kan brukes til serie/spilling/Jobbing på nett
Sitat av plexern Vis innlegg
jobber han kun 24t vakter og kun helg da?
For den beste lønna i BPA finner man hos Uloba, her har man 194,- timen, 68,- for kveld og 65,- for helg. Også får man tillegg på tillegg, så helg/kveldsvakter er bra betalt, ellers er lønna meh..
Og om man jobber 24t vakter så har man minst 6-9 timer hvilende, hvor kun 33% av de er lønnet. (full betaling ved oppvåkning)

Jobben avhenger veldig av hva slags bruker du jobber for. Er du heldig jobber du for en som blir en kompis/venninne, i verstefall jobber du for en "slavedriver" eller en som er avhengig av hjelp til "alt".
Jobber ofte 16-24t-vakter selv og kombinerer det gjerne med en del annen lønnet arbeid.
jobber 2-3 dager i uka, noe som tilsvarer en 80-100% stilling med de vaktene jeg har.
Pga min bruker så har jeg ofte mye dødtid på jobb, så jeg har mye fritid som kan brukes til serie/spilling/Jobbing på nett
Vis hele sitatet...
Han jobber både helger, kvelder(sover over). Ifjor var han med han på nyttårsaften. Men uansett rimelig bra lønn for så lite arbeid.

Kn tenke meg det ja, og hvilken diagnose vedkommende har.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva er BPA ?
BPA =brukerstyrt personelig assistent
Sitat av iiconanii Vis innlegg
BPA =brukerstyrt personelig assistent
Vis hele sitatet...
Takk