Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1036
Jeg vet at det kommer 8 nye tlf i løpet av våren, men alle kommer ikke til norge. Og 5510 har allerede kommet på lager
De ny tlf er: 8255, 7650, 6500, 6510, 5210, 3350, 5510 og 6310. Dette er helt sikkert.
ble ikke det sagt på en pressekonferanse..?
Har du mer info??? (design - forbedringer - like andre mod. O.S.V)
Opprinnelig postet av frittjaaff
ble ikke det sagt på en pressekonferanse..?
Vis hele sitatet...
Isåfall er det ikke akkurat noe særling inside info

Uansett, syns ikke noen tall var så veldig bra inside info, eller nytting info for den slags skyld

Selv kommer jeg til å ha min 3210 så lenge den funker
Det var suinnsykt kule mobiler...(har sett: 5510 og 6310). Skal kanskje skaffe meg 5510.
Det er synn at ikke de andre ikke har kommet Norge!!!
Om det var noen som ikke trodde meg så for dere se 8855 her.
dere kan få se 6500 oxo om dere ikke tror at jeg har inside info.

Har noen sett den før?
For meg så den rimelig lik alle andre Nokia telefoner bortsett fra at den har sånn greie foran knappene.

Har sagt det før og sier det igjen, jeg kommer til å bruke min Nokia 3210 helt til går i stykker (selv om den bare har 100 lagringsplasser til nr )
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av zeth

Har sagt det før og sier det igjen, jeg kommer til å bruke min Nokia 3210 helt til går i stykker (selv om den bare har 100 lagringsplasser til nr )
Vis hele sitatet...
Enig med deg der, 3210 er en finfin telefon. Men å bruke den til den går i stykker er vel å ta i, telefonen vil jo ikke gå i stykker. Har testen den en del i det siste (ufrivilig). Tåler ganske mye den telefonen
*Kremt*inside*kremt*info.. hav for noe??
At de telefonene kommer ute er jo ikke noen nytt da det er jo så gammelt nytt! Fattig TOPIC!



SiG_8
nokia kan komme med så j..... mange nye telefoner de vil for meg, men jeg skal aller i mitt levende live ha nokia telefon mer, sliter med en 3310 og har aller sett maken til møkk. Nokia kommer med "tusen" nye telefoner nå for tiden registrerer jeg, men ikke noe nytt teknisk, iallefall som er av nytteverdi.

Det er bare en ting å si, kjøp ericsson
Opprinnelig postet av fashion3001
Jeg vet at det kommer 8 nye tlf i løpet av våren, men alle kommer ikke til norge. Og 5510 har allerede kommet på lager
De ny tlf er: 8255, 7650, 6500, 6510, 5210, 3350, 5510 og 6310. Dette er helt sikkert.
Vis hele sitatet...
Mesteparten av disse er jo å finne på Nokia.com/.no og jeg vil tippe at de få som ikke er der er CDSMA (eller hva den standarden het) eller 1900MHz utgaver av kjente modeller på samme måte som at den amerkanske utgaven av 5110 heter 5100. 6500 liknet f.eks. mistenkelig på en 6510 med flipp-deksel, og siden disse er x-press on (tm) så...
Inside my ass. Sett dette for lenge siden. No offence, men du som posta dette, tenkt deg litt mer om neste gang a.