Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 845
Jeg har kjøpt BF2: SF, men jeg finner ikke BF2 noe sted, derfor lastet jeg det ned til slutt, og jeg kommer aldri til å spille det online, bare SF, så jeg lurte på om det er trygt uten å få bannet min kjøpte CD-key?
Nei, siden BF2:SF er en tillegspakke til BF2 så vil det aller mest sannsynligvis sjekke begge serialen. Finner den da ut at BF2 serialen er fake, da slipper du sannsynlgivis ikke inn på serveren. De *kan* også svarteliste SF serialen din.
Hva med omvendt? Har orginal BF2, og dårlig økonomi...
Sitat av MannY
Hva med omvendt? Har orginal BF2, og dårlig økonomi...
Vis hele sitatet...
Funker ikke, jeg har prøvd. Du trenger gyldige serials til BF2 og expansion-packen.
Du kan ikke ha lett godt nok etter hvis du ikke finner tak i Battlefield 2. Det vrimler jo av det. CDON.no har satt ned prisen med 22% nå, og det koster 319 kroner der.
Du kan laste bf:sp ned fra EA sine servere for 29.95$
Omlag 200,- kr.

SÅ er det jo bare å brenne den og skrive ned cd-key.
Sparer iallefall 100,- kr.
Sitat av dword
Funker ikke, jeg har prøvd. Du trenger gyldige serials til BF2 og expansion-packen.
Vis hele sitatet...
Du kan spille med slem BF2 key og snill SF key - funket i allefall hos en venn av meg
Sitat av raz
Du kan laste bf:sp ned fra EA sine servere for 29.95$
Omlag 200,- kr.

SÅ er det jo bare å brenne den og skrive ned cd-key.
Sparer iallefall 100,- kr.
Vis hele sitatet...
Nå var det vel Battlefield 2 han var ute etter da, men går ut i fra at de har samme greia for det?
Sitat av charzer
Nå var det vel Battlefield 2 han var ute etter da, men går ut i fra at de har samme greia for det?
Vis hele sitatet...
Nei, du kan vel ikke laste ned BF2 tror jeg, bare SF... shoot me if i'm wrong
du kan låne et bf2 spill av en venn, så kan du spille bf2 med bf2 sf
Alle er uenige, men takk for tipset om cdon.com..
Jeg fant det for 349 på playx.no, men så skjedde det noe dritt med siden deres, og bestillingen ble ikke registrert, og når jeg fikk vite det, så hadde nettop det siste eksemplaret blitt solgt.
Det står svenskt omslag, og at spillet er på svensk/engelsk. Er det vanligvis på norsk eller? (Viss jeg kjøper det fra norge)