Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 568
Microsoft blokkerer SP2

Kommer nok aldri ut det her.

http://www.itavisen.no/art/1304152.h...d2a5a6470698ce
Om jeg ikke tar helt feil, så har det jo blitt releaset en fullversjon av SP2 i warezverden allerede?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Har hatt SP2 i over 1mnd nå. Så jeg bryr meg ikke akkurat.
Fra 16. august vil engelskspråklige maskiner begynne å motta den tunge oppgraderingspakken gjennom Windows Update, men Microsoft har i siste liten lagt ut et lite verktøy som gjør at maskiner satt opp for automatiske Windows-oppdateringer likevel slipper å motta SP2.
Vis hele sitatet...
Hva med og lese hele artikkelen?
Etter det jeg kunne forstå av artikkelen, så var det bare den automatiske oppdateringen av windows som ikke skulle inkludere sp2 de neste fire månedene, slik at man må laste ned sp2 manuelt for å få den installert. Grunnen er vel at mange bedrifter trenger å fixe og teste ut på sine systemer før de føler seg klare til å installere sp2.

Fra 16. august vil engelskspråklige maskiner begynne å motta den tunge oppgraderingspakken gjennom Windows Update, men Microsoft har i siste liten lagt ut et lite verktøy som gjør at maskiner satt opp for automatiske Windows-oppdateringer likevel slipper å motta SP2.
Vis hele sitatet...
[edit]
Litt sint ute ja...
[/edit]