Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2863
Har hørt at TV2 ikke skal sende flere nye sesonger med Friends, stemmer det??? TV2 ligger en sesong bak Amerika, men nå har jeg hørt at de ikke skal kjøpe inn flere sesonger...
Better than thou.
I tilfelle er det det dummeste TV2 noensine har gjort. Tviler så utrolig sterkt på det egentlig. Vil aldri skje at de ikke kjøper inn fler sesonger av sin mest populære tv serie..?
det sier de alltid det... samme tullet hver gang når ny sesong skal begynne... har ikke hørt ryktene selv, men det gjør meg ikke så mye... kazaa er kjekt å ha om man ikke gidder å vente....
Jeg kjenner utrolig mange som ser fast på Friends, til og med når reprisene går (som nå). Har TV2 vett og økonomi nok til å la være å vise nye episoder?
Friends er evig rått og jeg har sett så godt som alle episodene TV2 har sendt, gjerne flere ganger.

Har 12-13 VHS kassetter (kjøpte) med Friends, så jeg har vel 50-60 episoder på VHS.

Har så langt ikke giddet å laste ned Friends episoder, ettersom det ikke er så altfor bra kvalitet på dem - men om TV2 slutter å sende blir det jo eneste utveien. Satt faktisk just å tenkte på om jeg skulle låne dem av en kamerat, tror han har de fleste, det er så evig rått at jeg nesten ikke klarer vente til TV2 sender nye episoder
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Friends er en serie man kan se maaange ganger hver episode.

Selv prøver jeg å få med meg hver dag klokka fem, og tirsdager 22.30!
Har også en del kassetter, inkl Best of som akkurat er kommet.

Å kutte ut Friends er verre enn at TV3 kutter ut Simpsons...
Sykt vist de kutter ut friends ja, men det er jo komt en del andre bra serier på tv2 da i det siste...
Eller.. Er det kanskje tvn som har Eds verden og Gillmore girls??
Øhh... Forvirra!! Ja, men de seriene er jaffal bra...
Og den der nye på tirsadager... Lusy Sullivan.. Ganske digg!!
Better than thou.
Tittus rawker jo hårdt. Og serier som X-Files, Alle elsker Raymond, Pizzagjengen og Kongen av queens eier hårdt de også liksom. Så ja.. Uhm.. Veitafaen hva poenget med denne posten var egentlig.. Heh.
Friends var bra, de nye episodene er dårlige

sier bare en ting jeg, Seinfeld, det er genialt
Opprinnelig postet av Carlo
Veitafaen hva poenget med denne posten var egentlig.. Heh.
Vis hele sitatet...
Poenget var vel at det er mange andre serier enn Friends som er ganske bra.

Jeg ser på de fleste av de du nevnte og syns dem er bra, men ingen kan måle seg med Friends som jeg har sett på så lenge (sett de episodene jeg har 1-56 eller no, sikkert 5-6 ganger) og det er nesten sånn at jeg føler at jeg kjenner personene
Tror nok ikke TV2 kutter Friends.
Har lastet ned de 13 første Episodene av Sesong 8 som nå går i USA og det kan virke som om dette blir siste sesong. Tror Episode 14 gikk i går i USA så den skal vel ned i løpet av helgen.
Denne sesongen er bare helt konge. Veldige mye som skjer. Du får b.l.a vite hvem som er barnets far, en av vennene forelsker seg i en annen venn + mye mer.

TV2 har nok alt for mange Friends seere til at dem kutter ut serien i siste eller nest siste sesong.

Maniac.
Bryr meg egentlig fantastisk lite, siden Friends er fjortisserie.
Opprinnelig postet av zeth
Friends er evig rått og jeg har sett så godt som alle episodene TV2 har sendt, gjerne flere ganger.

Har 12-13 VHS kassetter (kjøpte) med Friends, så jeg har vel 50-60 episoder på VHS.

Har så langt ikke giddet å laste ned Friends episoder, ettersom det ikke er så altfor bra kvalitet på dem - men om TV2 slutter å sende blir det jo eneste utveien. Satt faktisk just å tenkte på om jeg skulle låne dem av en kamerat, tror han har de fleste, det er så evig rått at jeg nesten ikke klarer vente til TV2 sender nye episoder
Vis hele sitatet...
Oh my God?
Opprinnelig postet av Maniac

Denne sesongen er bare helt konge. Veldige mye som skjer. Du får b.l.a vite hvem som er barnets far, en av vennene forelsker seg i en annen venn + mye mer.
Vis hele sitatet...
Nuff said

Friends har tapt seg
Opprinnelig postet av Defekt


Oh my God?
Vis hele sitatet...
Saklig?
Opprinnelig postet av Defekt
Bryr meg egentlig fantastisk lite, siden Friends er fjortisserie.
Vis hele sitatet...
Da skjønner jeg ikke hvorfor du blir med på denne diskusjonen???
Og det er nå ikke så lenge siden du var fjortis selv da.....

Opprinnelig postet av sharken
Nuff said

Friends har tapt seg
Vis hele sitatet...
Jeg har fulgt med på Friends siden det begynte på TV2 og jeg syntes at serien bare har blitt bedre.
Men smaken er som baken....

Maniac
Opprinnelig postet av Maniac


Da skjønner jeg ikke hvorfor du blir med på denne diskusjonen???
Og det er nå ikke så lenge siden du var fjortis selv da.....

Vis hele sitatet...
Vel, såfremt fjortis her defineres som alder, er det faktisk nærmere 4 år siden. Forøvrig så fatter jeg ikke hvorfor denne diskusjonen tas opp her. Hva i all verden har dette med undergrunn å gjøre? Jeg mener, du får ikke gjort noe fra eller til med å ta det opp her uansett. Og i en diskusjon må da jeg også få si hva jeg mener.
Blast.
Er vel mange diskusjoner her som ikke har noe med undergrunn å gjøre? Man skal vel ikke sette restriksjoner på hva man skal ha lov til å diskutere her heller! Skulle skjønt det om noen startet en tråd om Østkantfolk, eller Glamour eller noe...

Uansett... Friends er ikke noen fjortis serie i følge meg og de fleste jeg kjenner... da kan jeg legge til at det er 12 år siden jeg var fjortis... og at jeg var nærmere 20 da jeg begynnte å se på friends!

Har sett episode 1-13 i sesong 8, og synest de er kjempebra!
Syns de nye Friends episodene er forferdelig dårlige. De spiller på de samma gamle vitsene hele tiden, og man blir lei av den "snille-Thomas-Giertsen" humoren som går igjen i hver feckings episode.

Simpsons on the other hand ...
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Syns de nye Friends episodene er forferdelig dårlige. De spiller på de samma gamle vitsene hele tiden, og man blir lei av den "snille-Thomas-Giertsen" humoren som går igjen i hver feckings episode.

Simpsons on the other hand ...
Vis hele sitatet...
Amen, brother.
Trådstarter
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Syns de nye Friends episodene er forferdelig dårlige. De spiller på de samma gamle vitsene hele tiden, og man blir lei av den "snille-Thomas-Giertsen" humoren som går igjen i hver feckings episode.

Simpsons on the other hand ...
Vis hele sitatet...
det er jeg totalt uenig med deg i! De nye friends episodene er like bra som de andre... Ingen tvil om det...

LENGE LEVE FRIENDS!
Opprinnelig postet av Camv


det er jeg totalt uenig med deg i! De nye friends episodene er like bra som de andre... Ingen tvil om det...

LENGE LEVE FRIENDS!
Vis hele sitatet...

helt enig med deg.. det nye episodene er vel så bra som det "andre" gamle.. heller bedre..
det virker som de i friends prøver å være som for 6 år siden, de utvikler seg ikke noe særlig....litt trist
Opprinnelig postet av Painkiller
det virker som de i friends prøver å være som for 6 år siden, de utvikler seg ikke noe særlig....litt trist
Vis hele sitatet...
Dønn enig. Friends er blitt platt og de begynner å gjenta seg selv litt vel mye. 7/8 sesonger er mer enn nok og kjenner jeg reprisekongene i TV2 rett, vil nok den nok gå om og om igjen i minst 10 år til
Friends kan til tider virke litt kjedelig, spesielt når det er mye handling og lite morsomheter (f.eks. rundt bryllupet osv), men alt i alt er det fortsatt sinnsykt mye bedre enn disse andre komiseriene som sendes på norsk tv.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Friend begynner kanskje å bli litt oppbrukt, men det ville vært en tabbe av TV2 å slutte å sende serien, det er iallefall sikkert.
TV2 har jo sendt firends en stund, så visst de slutter å sende det, så er det nok veldig mange seere som blir sinte og skuffa. Det er utrolig mange som ser på friends, og jeg tror ikke de blir særlig glade visst TV2 slutter å sende det.
det er nå sesong 7 i norge, så vidt jeg veit har tv2 allerede kjøpt sesong 8, det er den som går i usa nå. De er jo ikke en gang sikre i usa om de skal begynne på en ny sesong etter ses. 8, da er det egentlig ikke opp til tv2 lenger..?

har forresten alle episodene i ses 8 som har gått i usa, er verdt å få med seg, hvertfall de med brad pitt
Opprinnelig postet av cezar

har forresten alle episodene i ses 8 som har gått i usa, er verdt å få med seg, hvertfall de med brad pitt
Vis hele sitatet...
Er du jente?

Er vel skuespillerene selv som er lei av Friends og syns det er på tide å komme seg videre..
hehe nei er gutt, var liksom en spøk poenget er at de nye episodene er bra de å
Ja, friends kan vere kjedelig til tider da...jeg har alle season 8 episodene, har bare giddet å se en av dem...synst den var kjedelig.....hehe (kansje det er meg da.)

Men vi gir friends en ny sjangse

sitter på en ny episode med det samme...

/me be gone