Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1159
Noen som hvet av noen tegneserier på nettet der hvor røyking er et sentralt tema? Tenkte det hadde gjort seg på russefrakken!
Sist endret av drekka; 21. april 2004 kl. 15:11.
husker å ha sett noe, men kommer hverken på hva det het, eller hvor jeg så det..

men, angående røyking, sjekk signaturen min
RøYking? Eller er det noe som heter røking?
Ta de Eon stripene hvor Tetra er i militæret og forsyner seg villt med alslags greier han blir tilbudt av en fyr der.

Det er egentlig en anti rus greie for militæret, men morsomme de, ihvertfall den hvor Tetra tar av med en ganske god rus innabors og bak rattet på en tanks. Vurderer å bruke noen av dem selv

edit: er vel ikke sentralt med røyking, husker ikke, men tror den siste sitter han å røyker no faenskap og gud blir veldig sinna
Sist endret av Trillian; 21. april 2004 kl. 14:39.
Trådstarter
40 0
ja, er røYking ja, men jeg sier røking så da ble det bare slik

hvor finner jeg disse bildene da Trillian?
Hmm.. sjekk startsiden. Tror de hadde dem ute en gang. ganske sikker på at det var der ihvertfall. Bare gå på en av repotsjene deres så tror jeg det står Eon på sia til og med. Så er det bare å klikke seg fram
Fant det ikke nå desverre. Sikker på at det var der men de må ha fjerna det eller noe. Ellers kan man jo bare scanne fra bladet
Vet ikke helt om det var noe slikt du tenkte på, men disse handler vel forsåvidt om røyking.
Opprinnelig postet av ZODORiX
RøYking? Eller er det noe som heter røking?
Vis hele sitatet...
Du kan si hva du vil, men her skal du hvist bruke norske ord, nettop av den grunn at halvparten av postene i denne tråden kun handler om en skrivefeil.. ellers trodde jeg "røking var et ord forbeholdt pensjonister" ord som repotsjene hjelper heller ikke så mye
Jeg sier røking.
Er vel litt fordi jeg er fra hamar, og samtidig har foreldre fra rena.
Var noe greier i EON(?) når den ene skulle slutte å røyke.
Lucky Luke hadde vel røyk før den ble byttet med et strå.
Beavis og Butthead er vel akkurat ikke en tegneserie, men der røykes det ;P

http://www.lisasimpson.net/ugli/images/pictures/smoking.gif
Det bildet du postet er Selma eller søsteren fra Simpsons, ikke Beavis and Butthead.
yo

den simpsons episoden hvor homer røyker pot er iallefall en fet tegnefilm.. hehe..
Opprinnelig postet av rune420
Vet ikke helt om det var noe slikt du tenkte på, men disse handler vel forsåvidt om røyking.
Vis hele sitatet...
Haha det var jævlig morsomt...'the drug cat'..