Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 790
Ah. Akkurat dette jeg så etter. takk alven.
Takk takk, den hjalp litt lengere.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Uansett noe jeg ville tatt med en klype salt.
z0p: Hvorfor det?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Tjo, gjennom det jeg har opplevd med de ulike rusmidlene vil jeg påstå at det ikke nødvendigvis stemmer helt med slik det er.
Det er nok mye sant i den rapporten der, men jeg synes soppen blir litt positivt fremstilt i forhold til den burde ha blitt. De som har utarbeidet denne rapporten der virker ikke helt nøytrale i saken de skriver om.
Jeg har ikke noe problem med kraftige hallusinogener, men jeg har sett/kjenner alt for mange som har.

Det jeg mener er at en bør ikke lese denne rapporten og så gå å spise sopp uten å vite egentlig hva de går til.
Sist endret av z0p; 20. april 2004 kl. 03:25.
Vel, alle reagerer forskjellig på alt, men her er det vel en offentlig institusjon (Coordination senter for the Assessment and Monitoring of New Drugs), dog i Nederland, som har forfattet.

Hvis noe, pleier vel det offentlige heller å svartmale mer en nødvendig (kanskje dette er vanligere i Norge en Nederland), men for meg virker ihvertfall denne rapporten nokså nøytral.

Men enkelttilfeller som avviker normen vil vel alltid finnes, hvis det var det du mente.
Bare for å påpeke det, så er dette en seriøs vitenskapelig rapport. Type objektiv og nøytral. Tingen er at Nederland er en av de få landene som tar forskning på dette temaet seriøst.