Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3000
Ja.... Da har mine dager som freeker kommet til en brå slutt.
Jeg sitter på en behandlings senter med lettere skadet hjerne...
Det jeg vill si her, er egentlig: Freek med måte folkens!! jeg vill gjerne at det skall vere noe igjen til jeg kommer ut!!! neida...
Men seiøst nå.... Dere vill ikke havne på en slik plass som jeg er på nå. Mens jeg holdt på tenkte jeg att "alldri faen om det går så galt med meg". Før jeg egentlig viste ordet av det, var jeg så føkka i skallen at jeg ikke en gang skjønte jeg var så føkka.
IKKE TA DOP PÅ UKEDAGENE!!! Dett er roten til ALT ondt.
Terapi, gruppe møter og bare hellvete venter meg nå
Quit while ure ahead (slutt mens leken er god ) det er hva jeg har å si...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Hvilket stoff var/er du hekta på da? Lykke til
Jaja man, du får ha et fint stay da... snx vi nok om ei uke eller no.. Man? didn't know you did drugs in the week...lol. hva mener du med dop a??? når skjønte du at du var fucka, hvist du er så fucka at du ikke vet du er fucka?
Er du der nå ass? næsj!! du får gratis internet da, mer enn oss... Lykke til med det streite liv... Så håper jeg du poster her med mellomrom så vi får høre åssen abstinensa henger...
Ja, fortell oss om hva du har opplevd.
Og hvorfor være så tøff at du kaller deg Antikrist? Er du kul eller?
lykke til videre i livet. drugs are bad.

offtopic.
man må få kalle seg nesten hva man vil?
*offtopic*

Opprinnelig postet av Matthiesen

Og hvorfor være så tøff at du kaller deg Antikrist? Er du kul eller?
Vis hele sitatet...
når ble det kult og være antikrist da gutt...han kan vel kalle seg hva han vil vel..mange som er antikrist
Det å ikke ta rusmiddler på hverdager er en god plan.
Sent på Søndag og egentlig hvis du har noe du skal gjøre dagen etterpå. Alkohol er et rusmiddel,og det tar man jo gjerne og bare i helgene,det er en god grunn til det.

Lykke til Anti med å få tankene dine på plass.
Lykke til


Opprinnelig postet av Matthiesen
Ja, fortell oss om hva du har opplevd.
Og hvorfor være så tøff at du kaller deg Antikrist? Er du kul eller?
Vis hele sitatet...
Du kan bare gå og kaste deg selv i søpla, tusen takk på forhånd.
Lykke til, og takk for råd. I det siste har det blitt en del nattingser, selv midt i uka, men jeg har innsett at det ikke funker i lengden.
Lykke til!

Men har vært intressant å hørt hvilke stoff(er) du var blitt avhengig av. Og hvordan du opplever tiden borte fra drugz!
Opprinnelig postet av rune420
Lykke til, og takk for råd. I det siste har det blitt en del nattingser, selv midt i uka, men jeg har innsett at det ikke funker i lengden.
Vis hele sitatet...
Nattingser?, tror kansje vi ikke skal sette gallen i dop posten helt ennå, men godt du er bekymra, selv røyker jeg vel mer eller mindre hver dag fra jeg står opp til jeg legger meg. Gjort det en stund nå, men så har jeg ikke noe spesielt å gjøre heller da, ganske ekslusivt.. skal du på jobb eller noe er nok dette en uvane som "kommer til å ta deg igjen". Forbruket vil aldri minske uten at du er klar over det... Å inrømme at du har et problem ER første skritt for å løse det..
Lucif3r: Har røyka omtrent hver dag siden jul nå (for det meste bare nattingser bortsett fra helga), og merker at det tærer litt på konsentrasjonen og skoleinnsatsen. Så nå roer jeg litt ned, ihvertfall fram til etter eksamen. Prøver å holde det til helga ihvertfall.
Good luck, have fun..

Venter meg at du poster litt mer angående det når du blir litt klarere i hodet

Matthiesen; Brenn og dø ditt bleiehode.
AntiKrist, ønsker deg lykke til, mann!
Hvor er dette behandlingssenteret? Må si at dette var en rar sammentreff.. To fettere av meg var på et behandlingssenter for å bli kvitt dop-vanene..
What's the chance for that vidde?

Er nok ikke så dumt å kulan litt da rune. fukka to år på skolen sjøl på grunn av det. det var lett.. Lykke til kommer noke til å svette litt de første dagene..
AntiKrist's Avatar
Trådstarter
55 0
For det meste var det Hasj. DEt var det som var problemet... (hver dag, fra morgen til kveld...) Havnet i psycose uten å vere klar over det... (imagine that..) Men til slutt var det nok Extasien som tok igjenn på meg.... Samt. Amfetamin.... Og rohipnol da... Og temmere da.... Alt dette foregikk i det stille, skjulte, med meg selv som min egen rus-partner....
Takk for all denne støtten!!!! Jeg SKALL bli nyktern å oppleve verden fra ett annet perspektiv!
igjen, takk for støtten!!!!!!
AntiKrist's Avatar
Trådstarter
55 0
ps: DEtte foregikk i 6 ( ja... SEKS) år..... no wonder i got fucked
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Lykke til på bedringens vei. Folk hører så lite om slike ting at det kan være greit å minnes på om at det fins faremomenter.

Jeg personlig håper jeg hadde blitt skremt den dagen jeg begynte å rote med xtc, ryppere og speed (temmere har jeg ingen ide om hva er).
Det er synd at ikke alle av oss som har eksprimentert kan lære fort av det å må gå gjennom ek seks års periode...

Mye respekt for at du har kommet deg i behandling.. Lykke til!!

Min tur nå; Matthiesen ikke tenk før du snakker, tenk før du POSTER!
Sist endret av NoillStress; 17. april 2004 kl. 23:19.
Lykke til Antikrist! du må gi en rapport etter hvert. bra navn enn viss person kan gå og henge seg..

Jeg kjenner en del personer som kanskje stikker innom behandling før eller senere :P

*alle sjekk hasj diskusjonen btw*
Ministry of Love
sptz's Avatar
hvis spøsmålet var om du er en belastning for samfunnet, ja det er du. Du stikker av med de skattepengene som vi heller skulle brukt på eldreomsorg eller skoleopprusting...

Du bør være veldig glade for at samfunnet gidder og tavare på deg selv om du havnet der du er idag utelukkende pågrunn av egene valg.
spetznaz: Der er jeg faktisk helt enig i. Hvis jeg hadde styrt, er jeg ikke sikker på om dette hadde vært tilfelle, ihvertfall.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Rune da, jeg som trodde du var sosialist. Klart folk skal få hjelp hvis de sliter med noe, må det være selvpåført eller andre grunner.

Jeg er ikke sikker på at noen burde innlegges for noe så trivielt som cannabis, men når vi snakker speed og guffe så er det klart man har åpne institusjoner. Vi er da ikke barbarer.
Tias: Hehe, sosialist? Jeg sidestiller meg egentlig hele den høyre/venstre-greia, men hvis jeg absolutt må kategoriseres, ville jeg kanskje kalt meg en 'individualistisk sosialist' hvis det gir noen som helst mening.

Men når det gjelder innlegging og sånt, så synes jeg det er dårlig at folk skal innlegges for noe selvpåført, på samfunnets regning.
Men hvis din legaliserings-kampanje slo igjennom (noe det definitivt hadde gjort hvis jeg hadde styrt), kunne jo kanskje dopmonopolets overskudd gått til netopp rehabilitering, og da hadde jo brukerne betalt sin egen regning (og sikkert mere til).
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
rune420: Heh, en "individualistisk sosialist" ? Ja, kanskje det ikke er så dumt. Hvis du der mener at det er bedre å gjøre seg opp en egen mening og tankegang enn å bare følge massene (det vestlige samfunn) eller staten (kommunismen), så tror jeg faktisk jeg må slenge meg på den.

Jeg har faktisk aldri tenkt så langt at all denne legaliseringen (og følgende monopolisering av salg til staten) ville bringe inn noe grusomt med penger. Gode greier, da er jo den dekket.

AntiKrist's Avatar
Trådstarter
55 0
Ja... jeg må si meg enig i at jeg er blitt en belastning for samfunnet... Men tror faktisk jeg hadde vert en enda større belastning om jeg ikke hadde kommet meg inn i behandling. Jeg krimmet som et hellvete for å "oppretholde livstilen".
Si meg; Ville du heller ha folk som meg på gaten, eller i behandling 1 år.
personlig tror jeg samfunnet sparer seg for mye faenskap ved å¨slenge meg inn på en behandlingsplas...
very impotent freak
Delusional's Avatar
Bra du er på en benhandlingsplass og ikke raserer huset mitt om noen år på jakt etter penger til et skudd. Når skal folk skjønne at man må ruse seg med måte, ikke på ukedagene, ikke hver helg, men ved spessielle anledninger. Drikker du brus hver dag er det smaker det godt, drikker du brus en gang i uka er det enda bedre.

Lykke til, og "god bedring!"
Er du sikker på at dette er bare bra for lokalsamfunnet dit?
Tenkt på din lokale dealer som mister en sine beste kunder til et statli drevet hjerne vaske senter.. liker ikke ideen, men hva gjør man ikke for litt selvrespekt
Er vel ikke å stikke under en stol at jo mer drugs jo mindre stabil og dermed mer uforutsigende og troands til å finne på nettop ting som å knekke kåken til kompiser og sånt.. er vel bare et spørsmål om tid?
What crimes are you responsibble for?, man!

drikker brus hver dag og synes det smaker fortreffelig, verre med tenna..

Jo, må nok også få ønske deg lykke til å bli bra..
AntiKrist's Avatar
Trådstarter
55 0
Lucifer- Nå må du roan...... LOL
la meg gjette, du dealer?
AntiKrist: Hvilket behandlingshjem er du på? Hvor i landet?
Går ut ifra at du tog'an, men, nei, har bare litt erfaring med sånt dessuten lever jeg etter "support your local dealer" utrykket...., selv om det mest var ment som en spøk..
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Opprinnelig postet av Matthiesen
Og hvorfor være så tøff at du kaller deg Antikrist? Er du kul eller?
Vis hele sitatet...
Okei, jeg skjønner at du vil være "tøff" og "kul" og være med i den "kule" nff-gjengen som disser alt og alle. You tried, and failed. DU KAN FAENMEG BRENNE I HELVETE, SAMMEN MED FYLLEKJØRERE OG MOPEDISTER, JEG SKULLE FAENMEG HA RIVD AV DEG BALLENE MED ET TILHENGERFESTE, SLIK AT DU IKKE KAN FÅ UNGER, DET HADDE BLITT EN BELASTNING FOR SAMFUNNET MINDRE!
hehe, så søtt afen.. nice.. går det med lund da :P
Det afen sa, og ellers lykke til på veien mot rusfriheten. Tviler på at det kommer til å bli lett, men hold ut, det er sikkert verdt det(jeg vet ikke, for jeg har aldri vært avhengig av dop, men det er sikkert bedre å være rusfri en å måtte stjele for å få tak i dop).
AntiKrist's Avatar
Trådstarter
55 0
Herregud... vist folk reagerer på nicket mitt så kan de faenme bare legge hele internett på hylla ass.... noen folk er bare så lette å tenne. Nei, jeg er verken kul eller tøff, ikke soker jeg etter å bli det heller... nice try.
I dette tilfellet er det afen som er belastning for forumet med å spame ned på folk som tør stå frem. Var jeg mod i dette forumet ville du fått ban her og nå!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
alle som en - hold kjeft.