Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 5272
vurderer å ta en tur selv, sikkert få her som har noe forhold til meg, siden jeg nå nylig ble aktiv på forumet igjen.. dog hvor skal man se etter NFF folk?
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
Vil bare si fra at tid & sted nå er oppe for alle byene:

Oslo - Stortorget - 15.00

Kristiansand - Torvet - 15.30

Stavanger - Torget - 15.30

Bergen - Vågsalmenningen - 15.00

Trondheim - Torget - 16.30
Vis hele sitatet...
nydelig.. gleder meg som en gris nå..

rundt 1 uke igjen
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
Orgazmus: Gleder meg skikkelig selv, kanskje spesielt fordi det blir digg med et lite 'avbrekk' nå i eksamensnykter-tida. Slik jeg ser det er det jo bare sunt å avreagere litt, oppi alt lesestresset...
Må si meg enig der. Prøver å gi meg selv så mange avbrekk som mulig jeg
Lever i et avbrekk jeg......
KK, Kan alle som skal gå i marsjen i Oslo PM'e meg? evt slenge seg på posten jeg satt opp ang treff 1.mai?
"Lever i et avbrekk jeg......"

Enig!
Lurer på om det blir gatekamper i oslo, ser ut til at kommunen prøver å lage bråk. KRF.ere ?
Var det ikke maks 1000 personer som fikk lov til å gå i Oslo a?
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
hafsal: Riktig det, en helt teit bestemmelse. Det blir jo ikke akkurat mye bråk med marsjen, hasj-folk er i det minste fredelige, så jeg kan ikke skjønne hvorfor de har sagt dette. Har man ikke lov til å mene hva man vil lenger, nå?
skal man få bilett da liksom? eller hvordan skal de klare å passe på at det ikke blir flere enn tusen`?
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
Sindre:

http://www.normal.no/mmm/2004/

Oslo: MarihuanaMarsjen begrenses til 1000 demonstranter!

Oslo kommune vil begrense antallet som møter opp i den årlige MarihuanaMarsjen. I tillatelsen til markeringen stilles det som vilkår at kun 1000 deltakere stiller opp.

(...)

Atle Røiom, ved Eiendoms- og byfornyelsesetaten, opplyser NORMAL at det er politiets oppgave å fysisk hindre demonstrantene fra å stille opp ved for høy deltakelse. Jeg frykter at en slik framferd kan fremprovosere lignende tilstander som i 2000, da politiet gikk amok i Slottsparken, sier Bjørnson.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva purken tenker, skal de liksom ha opptelling av deltagere, eller hva? Dette høres ihvertfall helt vilt ut for meg; hva skjedde med ytringsfriheten?
Som sagt ovenfor er ikke dette et brudd på ytringsfriheten?
Opprinnelig postet av eatshorts
Lurer på om det blir gatekamper i oslo, ser ut til at kommunen prøver å lage bråk. KRF.ere ?
Vis hele sitatet...
Det har de vel prøvd vært år....
Hvor står det at bare tusen får gå?
Det som da antagli skjer, er vel kansje at hele toget blir stoppet?
Eneste sakli grunn jeg kan tenke meg er grunnen er vel traffiken som bli litt forstyrret?....
Personlig er jeg helt enig med det dere sier og for marihuanamarsjen (gikk tilogmed og hang opp plakater til den selv ifjor), men å legge den til første Mai er helt idiotisk.

1. Mai er arbeidernes dag, dagen der arbeidernes kampsaker er de viktigste. Jeg synes det er litt respektløst og veldig ustrategisk å legge marsjen til den dagen. Da blir marsjen sannsynligvis overskygget av det mye større, og mye mer allmenne 1.Maitoget. Noe som er dumt, fordi legalisering av industrihamp (som faktisk er det marsjen egentlig dreier seg om) er en veldig bra sak.
John Travolta:

Regner med at du vet at det er en internasjonal marsj?

Og marsjen handler vel om å legalisere/dekriminalisere cannabis, ikke bare industrihamp.
Sjekket værmeldingen. Ser ut til at det blir sol med lette skyer og 12 grader. Hvis været holder seg burde oppmøte bli bra. Jeg kommer ihvertfall, og de fleste jeg kjenner som røyker kommer antagligvis også.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg møter opp på torget i trondheim!

har hengt opp plakater og klistremerker som en jævel i det siste..

http://www.normal.no/mmm/2004/plakat.jpeg
Bare påpeke at Juvente har begynt med sine avlyst klistremerker.
sånn erre hvert år men folkes Skal vi ha mini nfftrekketreff?
{xYodax}: Seriøst? Lager de avlyst merker, eller var det en spøk?
har selv en venninne som har gått rundt å satt opp avlyst klistremerker
Jævla idioter! Det er det mest råtne tilltaket jeg noen sinne har hørt om. Slå veninnen din og hils fra meg.

Nå ble jeg seriøst sint her!
En kompis av meg sa at politi drev og taua inn tett med folk i fjor. Er dette fakta. Er ikke no keen på å bli taua inn hvis jeg er stein.
nja er bare de som flyr rundt og fyrer oppi trynet på snuten som blir taua var vel bare 4 personer ifjor
En annen grunn til at politiet ikke vil at så mange skal stille opp er vel at de ikke vil vise hele norges land at det er så mange som fyrer. Det kan jo hende at det er 10 000 som møter opp og da er vel ikke regjeringen eller noe over-happy for at det kommer i aviser og nyheter at så og så mange røyker hasj
Orgazmus:
Ja jeg vet det, men 1.Maitoget (Arbeidertoget) er også internasjonalt, og aktuelt for en MYE større del av folket. Men, men.. Marihuanamarsj er gøy det, så jeg kommer uansett til å ta en tur innom i min by, så lenge det ikke kolliderer med 1.Maitoget.
10 000 stonere ville vært supert. Jeg håper dere som skal også drar med dere noen tolerante, men avholds, venner.
Evt ta med mor og far, få en fin dag i parken


Travolta:
Det er på andre sida av dagen
Orgazmus:
Forbanna skamdigg. Masser av tid, masser av gøy. Dette blir en bra helg. Håper begge togene får _MASSE_ oppmerksomhet for hver sin sak. I tillegg er det FrP landsmøte i stavanger så det kan og bli morsomt, siden; "en del av de sentrale bak homofili aksjonen på KrF landsmøtet kommer fra Stavanger, og de har derfor fått en skjerpet sikkerhet" (Dagbladet quote). Så jeg gleder meg til å se hva som skjer.. Masse radikale, arbeidere i tog osv, mot FrPs sikkerhetsvakter :P
Travolta:
HELL YEAH!
Alltid moro med litt liv. Jeg kommer til å dass rundt i Oslo på lørdag, men tror jeg tar turen til Stavanger neste år.
Er Marihuanamarsjen internasjonal? Er det et tog i London også da kanskje?
Jeg er nemlig i London på Lørdag og er litt bitter fordi jeg ikke får gått i Oslo toget.
Er over hele verden
her står alle byene...
http://home.c2i.net/freddiefreak/E/m...nt/mmm2002.htm


"Oslo Kommune med latterlig påbud
Det meldes fra NORMAL at Oslo Kommune har satt en maksimumsgrense på 1000 deltakere i årets Marihuanamarsj i Oslo. Maksimumsgrense på antall deltakere i lovlige demonstrasjoner? Hva i all verden har politikerne røyka? Er det meningen at arrangørene skal advare deltakere mot å møte opp slik at man holder seg under grensa? Møt opp i samla flokk, folkens. Det er plass nok i Oslos gater til mange tusen motstandere av forbudspolitikken"
http://freddiefreak.com/
very impotent freak
Delusional's Avatar
Maks 1000? Er det ikke slik at alle folk har fri ferdsel og forsamlingsfrihet og yttringsfrihet...

Edit: Om staten skal begrense antall folk som skal demonstrere fredlig, hva er da poenget i å ha slike bestemmelser.
Sist endret av Delusional; 28. april 2004 kl. 20:43.
folk har nå begynt å klistre på lapper med AVLYST på, på plakatene til marsjen i Trondheim også nå. men det gir vi faen i ikke sant??
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
Må dessverre meddele at det ikke blir noe av nff-treffet etter marsjen i Trondheim, ihvertfall ikke hos kompisen min (han baila). Så hvis ikke noen andre har et passende lokale til rådighet, ser det med andre ord meget tynt ut. Men vi kan jo alltids treffes i marsjen for det om?

drekka: Håper de jævlene brenner i helvete ut evigheten. Å kalle noe slikt barnslig ville vært en fornærmelse mot barn.
ja, hvem er det som hiver opp de klistremerkene egentlig?
synes bare det er sinnsykt dårlig gjort og viss vi hadde vist hvem dt var har det jo vært en mulighet å laget en stor sak utav det? gått til avisen og sakt hvem som prøver å ødelegge vår mulighet til å utrykke hva vi mener og det vi står for! ytringsfrihet, hvor!?
Heng plakatene slik at det er vanskelig å komme til da vel.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er jo selvsagt ungdom mot narkotika som skaper seg (som vanlig). Du skal lete lenge før du finner mer hyklersk gjeng enn denne.

Jeg er syk for tiden, så jeg vet ikke lengre om jeg er i stand til å gå i marsjen. Krysser fingrene for hurtig bedring.
skal ikke være nødvendig å gå rundt med stige når man skal henge opp plakater da, det skjønner du også. Taperaktig gjort av umn!
Sist endret av drekka; 29. april 2004 kl. 19:59.
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
UMN er noe av det verste pakket jeg vet ja. Nei, da er heller UMUMN tingen.


edit: Ser forresten ut til at onkel blå for en gangs skyld gjør det fornuftige - http://www.normal.no/cgi-bin/viewnews?view=1083248916
Sist endret av rune420; 29. april 2004 kl. 20:03.
Hmmm.. Kjipt at det ikke ble noe av nff-treffet da.. Men vi får treffes i marsjen heller!

Når det gjelder AVLYST-klistremerkene så er ikke det annet å gjøre med det enn å spre ordet om at dette bare er tull, og sørge for at så få som mulig lar seg lure av dette!
ohh blir så sur av sånne mafaggas som alltid skal ødlegge for andre... vo ødelegger ikke for dem
nFF-folka som skal til marsjen burde ha et eller annet kjennetegn siden det ikke ble noe nFF-treff før marjsen. Bare en dag til. Må si jeg gleder meg litt.
Fikk ikke dratt. Våkna kl. 16.00 :P. Var oppmøte bra, og var det noe kult?
noen nff folk som møtte opp i bergen eller?
var en fyr som delte ut frø, har noen peiling på om dette er ekte saker?
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
Heh, var litt skuffende oppmøte i Trondheim, men heldigvis hang mange seg på underveis. Havna opp nede på Marinen der det ble en blås mens onkel blå sto og så på oss, litt uvant. Glad jeg ikke ble der for lenge, når jeg ser hva som skjedde senere. Litt kjipt, men de kunne vel ikke vente at marinen skulle være fristad hele natta.
Opprinnelig postet av rune420
UMN er noe av det verste pakket jeg vet ja. Nei, da er heller UMUMN tingen.
Vis hele sitatet...
Haha, så jævlig bra..
saa hasjmasjen ved marinen(trondheim) i dag.. men var for full til aa gjoer noe med det.. :l