Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2256
Har litt blanda erfaring med Phenibut og snuste meg frem til Baclofen som et alternativ.

Har noen erfaring med dette ihht. virkning, dosering, toleranse og eventuell avhengighet?
Baclofen Sintetica er til bruk hos voksne og barn fra 4 år og eldre. Det brukes for å senke og lindre alvorlige muskelspenninger (kramper) som kan oppstå i forbindelse med ulike sykdommer, som cerebral parese, multippel sklerose, ved sykdommer i ryggmargen, cerebrovaskulære hendelser og andre nevrologiske sykdommer.

Hentet fra Wikipedia. Har bekjente i rullestol som bruker dette mot ufrivillige bevegelser i lamme områder. Tror ikke du oppnår noe rus, kanskje en anspent kropp slapper mer av, ikke vet jeg.
Trådstarter
Ingen rus i så måte, men brukere har rapportert om at det virker bra mot angst/anspenthet og gir en subtil følelse av økt velvære og humør. Ikke ulikt Phenibut, men uten den ekstreme toleranseøkningen og avhengighetspotensialet sistnevnte har. Mer et notroopic enn rusmiddel mao. Videre hevdes det at dosering ned i 10mg har god effekt.
Det er meget mulig det stemmer det du sier, men kan desverre ikke bekrefte det. Hørtes jo faktisk ganske chill ut det. Du kan jo evt ringe rustelefon anonymt å spørre, hva som skjer om du tar en ved et uhell feks.
Trådstarter
Har egentlig tilegnet meg nok info til at jeg skal prøve å gi det til gullfisken for å se hva den syns. Hvis han synes det har potensiale etter noen prøveturer oppdaterer jeg tråden. (Gullfisken kan ikke norsk)