Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3282
Jeg har allerede gjort mange emner ... ærlig på dette punktet driver det meg gal og det er sannsynligvis ikke noe poeng å lage dette emnet, men jeg må prøve en gang til. I 2 år har jeg hatt denne veldig rare følelsen på høyre side / baksiden av hodet mitt. Det er veldig vanskelig å beskrive. Det føles i utgangspunktet som en gigantisk boble på høyre / baksiden av hodet mitt fullt av vann mens du samtidig føler at det er summende. Jeg har gjort tonnevis av forskning ... for mye forskning. Jeg har også hjerneskanninger som har alle kommet tilbake normal trodde kanskje det var en svulst. I denne hastigheten min eneste teori er at det er langsiktig tilbaketrekking eller angst .... alle legene jeg har sett, fortell meg det er bare angst ... Jeg vet ærlig bare ikke. Jeg er kjent med hjernens zaps og skjønte kanskje det var hva det var, men hjernens zaps varer bare noen få korte øyeblikk, og så går de bort ... MEN det rare er at følelsene noen ganger sprer seg til baksiden av nakken min og min Tilbake ... Jeg vet at hjernens zaps gjør det .... denne følelsen forlater aldri hodet mitt. Det er det hele tiden, og selv når jeg er rolig er det fremdeles der ..

Jeg skjønte at det var uttak fra Dextroamf som jeg sluttet for 2 år siden ... men det som binder meg mest, er at jeg hadde lav dose. 20 mg dextro og 40 mg levo. Jeg ville misbruke noen ganger, men aldri for tungt. Det forvirrer meg fordi jeg var på en så lav dose, men samtidig er det gal å tro at det som skjer med meg, kan bare være angst ... selv når jeg laget andre tråder, sa folk til meg at det var mest sannsynlig angst .. .NO ONE kan forholde seg til symptomene jeg hadde. Jeg vet bare ikke hva jeg skal tenke lenger. Bare prøver igjen i håp om at kanskje noen nye mennesker kom på her og kanskje kunne forholde seg til det jeg går gjennom ....
Sist endret av Damage; 20. mai 2017 kl. 15:28.
En merkelig følelse, konstant, på samme sted, i årevis?

Det er sannsynligvis noen rare pinched-nerve hoodoo, og hvis det ikke forårsaker for mye ubehag, er det best å være glad for det - det kunne vært værre smerter. Jeg vet lite bortsett fra at leger liker å gi ut gabapentin eller lyrica for de tingene, kanskje Tramadol eller et benzo preparat (de er lette med angst konklusjoner).

Jeg har hatt mange merkelige opplevelser, få knyttet direkte til narkotikabruk. Jeg er redd for at det er en slags ting du samler sakte over tid, bare kanskje ikke så merkbar som din. Jeg har denne forferdelige ringen i venstre øre akkurat nå, med en følelse av press. Det kom ut av ingensteds et jævla år siden. Stadig tilstede, noen ganger verre eller mindre, det er ingenting å se, ingenting å gjøre.

Fikk du virkelig en CT-skanning? Prat med legen din om du ikke allerede har gjort det, fasitsvar på hva enn det er du føler har jeg ikke. Og tror heller ikke noen på et forum kan gi deg et ordentlig svar på hvorfor, gyllen regel er om du er bekymret for din egen helse, ta kontakt med lege! Forumer er sjeldent løsningen.

(edit: ser at du postet en tråd i 2014 der du skal prøve cannabis for første gang. Her skriver du at du sluttet med dextro/levo amfetamin for 2 år siden. Det henger ikke helt på grep, blir enklere om du forklarer litt om det. )
Sist endret av NarkoPolo; 20. mai 2017 kl. 15:40.
Jeg vil anbefale en sjekk hos lege for å se etter skader på øret om du ikke allerede har sjekket dette.
Symptomene dine kan sammenlignes med hull evt. ødelagt trommehinnen, noe jeg sitter med akkurat nå.
Det du beskriver; tinnitus, følelsen av vann-og boblelignende effekter i hodet er slående likt symptomene jeg har og har hatt ved tidligere skader på øret.

Definitivt "A shot in the dark", men er du veldig plaget er det verd forsøket.
Jeg er ingen lege, bare så det er sagt.
Det som er nevnt er kun basert på egen erfaring og https://nhi.no/sykdommer/orenesehals...n-trommehinne/ samt andre små artikler om emne.