Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  328 67880
Litt skuffende at arrangøren ikke er online da.
Skiftet tidsone til Copenhagen (+01:00 - GMT), da står det:

Starts on November 21, 2013 at 8:00 PM (11 minutes ago)
Stod 6 minutter hos meg, spilte en random kamp, nå står det 17min
Fikk aldri opp noen games?
Er det noe jeg ikke forstår? Har ikke poppet opp noen turnering hos meg, men jeg er jo regget. Help, anyone?
På tross av turneringproblemer. Så har gruppen fått over 100 medlemmer!
Sist endret av Bokmerket; 21. november 2013 kl. 21:18.
Utrolig bra! En ide hadde vært å byttet side. Denne siden er veldig god http://www.playok.com/ På denne siden kan man velge alt fra 3min til 60min per match,veldig brukervennlig side,gratis er den også.
Sist endret av crazyFox; 21. november 2013 kl. 21:21.
Hvorfor får jeg dårligere tid en motstanderne mine på lynsjakk? Og hva betyr det batteriet?
Sitat av crazyFox Vis innlegg
Utrolig bra! En ide hadde vært å byttet side. Denne siden er veldig god http://www.playok.com/ På denne siden kan man velge alt fra 3min til 60min per match,veldig brukervennlig side,gratis er den også.
Vis hele sitatet...
Chess.com er også gratis, man kan velge hvor lang tid man har. Er allerede 100stk på chess.com. Skjønner ikke hvorfor vi skal bytte

Sitat av trygve Vis innlegg
Hvorfor får jeg dårligere tid en motstanderne mine på lynsjakk? Og hva betyr det batteriet?
Vis hele sitatet...
Det er pingen (latency)
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Invite sendt til de siste. Gir alle 15 minutter ekstra til å registrere seg! (Det har kommet 8 nye i Freak-gruppen siden vi startet, samt jeg trodde turneringen startet automatisk 20:00 og at jeg ikke måtte starte den manuelt.)

Bombasa: Skal egentlig ikke være limit, skal se hva jeg kan gjøre med saken.
Sist endret av Forconin; 21. november 2013 kl. 21:29.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Last ned appen.
Vis hele sitatet...
Regner med at det er appen til android du tenker på? Spiller på PC, så det passer litt dårlig, men fant innstillingen Bomasa nevner, "when i make a move--> Stay in this game" var det vel, det hjalp.
Sist endret av Veggen; 21. november 2013 kl. 21:28.
Sitat av Forconin Vis innlegg

Bombasa: Skal egentlig ikke være limit, skal se hva jeg kan gjøre med saken.
Vis hele sitatet...
Det var ikke rettet mot deg, men en annen, nå slettet post.
Sist endret av Bombasa; 21. november 2013 kl. 21:30.
Jeg er ensom. Noen som vil skravle på skype mens vi spiller?
Sitat av 10100 Vis innlegg
Chess.com er også gratis, man kan velge hvor lang tid man har. Er allerede 100stk på chess.com. Skjønner ikke hvorfor vi skal bytte



Det er pingen (latency)
Vis hele sitatet...
Vet at Chess.com er gratis,men man må betale for å få tilgang til flere funksjoner,bla funksjonen hvor man kan velge hvor lang tid man skal ha på turneringspill. 1 dag på hvert trekk er jo sykt lang tid,tenk ett parti hvor man kanskje kommer opp i 100 trekk.

Bortsett fra det så er siden fin den,masse kult å drive med der inne.... Artig at så mange er medlem i gruppa også!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da er vi igang.

For skravling har du #nff på IRC.
tok sjakkmatt med 0,1 sekund igjen av motstanderens tid! haha dagens
bilde: http://bildr.no/view/VVVudU91
Sist endret av visualn00b; 21. november 2013 kl. 22:02.
pfft, spille sjakk over internett. Man skal sende trekkene sine med brevpost eller brevdue for å få den ordentlige opplevelsen.

Anyway: lykke til i turneringen. Har hatt et par matcher med tilfeldige folk for gøy og funnet ut at jeg er relativt dårlig i dette spillet. Overser skikkelig stygge ting som alltid ender med at jeg mister dronninga - men ser også at det er mange andre som er ganske nye i sjakk her. Så kan bli ganske morsomt
Bare hos meg det står at jeg spiller mot samme person hele tiden?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Bare hos meg det står at jeg spiller mot samme person hele tiden?
Vis hele sitatet...
Jeg har 2 games mot deg, du er den eneste som har gjort trekk mot meg

Jeg som er hesland
Jeg takket ja til 3 spill før turneringen begynte, så når har jeg 8 pågående partier, heldigvis er ikke alle like aktive.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Jeg takket ja til 3 spill før turneringen begynte, så når har jeg 8 pågående partier, heldigvis er ikke alle like aktive.
Vis hele sitatet...
Kaotisk... Spiller vel 4 turneringsspill, og er stressa som faen
Forbanna "Bokmerket" som har stålkontroll tvers igjennom
2-0 hittil Hvorfor er ingen i min gruppe online..?! Jeg som er i storform..
Lett å gjøre helt komiske feil når det er såpass med bord Heldigvis (?) ganske mange som faktisk tenker å bruke 24h per trekk!

Sitat av Magnisx Vis innlegg
2-0 hittil Hvorfor er ingen i min gruppe online..?! Jeg som er i storform..
Vis hele sitatet...
Hvorfor har du så høy rating, forresten? Skeptisk!
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Lett å gjøre helt komiske feil når det er såpass med bord Heldigvis (?) ganske mange som faktisk tenker å bruke 24h per trekk!



Hvorfor har du så høy rating, forresten? Skeptisk!
Vis hele sitatet...
Er den ikke på 1200 nå da? Kanskje den har gått opp?

Skal sies at jeg har en på 1500, men den er ikke med i tournamenten
oddi933: Spillet har ikke klikka nei. Jeg har deg i sjakk og du kan kun blokkere. Derfor kan du ikke flytte på noen av de andre brikkene
Hadde en del parti på gang før turneringen begynte, så nå har jeg 14(!) parti samtidig. Uff, ikke ekstremt lett å spille bra da! Uansett, jeg skal ta deg Alfemann91 !
Tapte mot begge mot magnusx og begge mot mrmars420

Skal hive meg i hardtrening nå
men tror jeg skal holde meg til 10min sjakk, likte ikke å måtte vente/se på serier imellom hvert trekk.
Nå gjør jeg så mye dumt at det skulle ikke vært lov, så nå skal jeg bare tape to ganger til å gå å legge meg.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Nå gjør jeg så mye dumt at det skulle ikke vært lov, så nå skal jeg bare tape to ganger til å gå å legge meg.
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort noen grove feil jeg også, men du har heldigvis vært svart dårlig på å utnytte de
Sist endret av Sinken; 22. november 2013 kl. 01:15.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg har gjort noen grove feil jeg også, men du har heldigvis vært svart dårlig på å utnytte de
Vis hele sitatet...
Satser på å komme sterkere tilbake i morgen.
Sitat av SJefen Vis innlegg
Tapte mot begge mot magnusx og begge mot mrmars420

Skal hive meg i hardtrening nå
men tror jeg skal holde meg til 10min sjakk, likte ikke å måtte vente/se på serier imellom hvert trekk.
Vis hele sitatet...
poenget er jo å ikke sitte å vente. Bare logg på å gjør et trekk og så ikke vent på noe nytt trekk - gå å spill noe annet eller gjør det du ellers ville gjort på kvelden. Eventuelt spill et raskt spill med noen andre - turneringen tar du bare et trekk inninmellom. Et helt spill kan gjerne ta flere uker.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg har gjort noen grove feil jeg også, men du har heldigvis vært svart dårlig på å utnytte de
Vis hele sitatet...
I går satte du meg matt på 7 trekk as Humiliation.

--

Uansett, nå er turneringsdagen over for min del. Vant 2x mot MeTheWall :P Hurra for meg. Regner med å få dempa selvtilliten i morra Spilles!

Sitat av etse Vis innlegg
poenget er jo å ikke sitte å vente. Bare logg på å gjør et trekk og så ikke vent på noe nytt trekk - gå å spill noe annet eller gjør det du ellers ville gjort på kvelden. Eventuelt spill et raskt spill med noen andre - turneringen tar du bare et trekk inninmellom. Et helt spill kan gjerne ta flere uker.
Vis hele sitatet...
Har vanskelig for det der når man er nybegynner som meg! Men selvsagt er det riktig.
Sist endret av apocalypse; 22. november 2013 kl. 01:38.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Uansett, nå er turneringsdagen over for min del. Vant 2x mot MeTheWall :P Hurra for meg. Regner med å få dempa selvtilliten i morra
Vis hele sitatet...
Så det var deg jeg spilte mot, tenkte jeg skulle spørre hvem du var på forumet, for dro ikke kjensel på nicket.
har laget bruker, utfordre meg ; O heter magnetfreak, har nettopp lært sjakk. så ikke regn med en utfordring
Sitat av eike Vis innlegg
Hadde en del parti på gang før turneringen begynte, så nå har jeg 14(!) parti samtidig. Uff, ikke ekstremt lett å spille bra da! Uansett, jeg skal ta deg Alfemann91 !
Vis hele sitatet...
Hehe, vi får se hvordan det ender.

Screwdriver var opptatt på chess.com, så tok noe annet.
Var borte i går kveld, og stikker bort i helga (ut i skauen, uten nett og strøm) Tror det var en tabbe å melde seg på dette :P
Noen som kunne tenke seg å spille mot en fettnabb? Forutsetter at du også er fettnabb. Send en invitasjon til meg (affe90)
Merker at jeg ikke klarer å tenke mange trekk frem i tid, og at jeg ikke egentlig har spilt sjakk (useriøst) de siste femten årene.

Gøy er det lell.

Nicket er for øvrig O-P-M.
Sitter på skolen og repeterer kjedelig stoff.
Om noen er gira på å spille noen lynsjakk-partier er det bare å sende meg en PM/friend request på chess.com.

Brukernavn: lsrr
Rating: ~1350
Oooops.. Glemte vist helt at jeg hadde meldt meg opp Sorry for your inconvenience :P
Visualn00b, nå må du få rævva i gir, viss ikke vinner jeg snart på "walkover"..! :P
Hvordan går det med freaksa i turneringen da?
Ganske småstolt over mitt 4-0 resultat så langt

*skryteskryt*
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
2 tap og 1 seier så langt. Har spilt horribelt dårlig.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvordan går det med freaksa i turneringen da?
Ganske småstolt over mitt 4-0 resultat så langt

*skryteskryt*
Vis hele sitatet...
Uff, ja, hadde jo et særdeles pinlig tap mot deg Bombasa. Heldigvis ikke i turneringen da
Nick: Alfemann91
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Visualn00b, nå må du få rævva i gir, viss ikke vinner jeg snart på "walkover"..! :P
Vis hele sitatet...
Samme gjelder Kvindesland, det bare noen få minutter igjen på to partier.
Sist endret av Veggen; 22. november 2013 kl. 21:44.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvordan går det med freaksa i turneringen da?
Ganske småstolt over mitt 4-0 resultat så langt

*skryteskryt*
Vis hele sitatet...
Ja, du leder gruppa vår...
2 seire, 0 tap. So far, so good!
Hvor mange går videre fra hver gruppe? Er det vinn eller forsvinn, to partier mellom hver av spillerne, eller noe annet?

Mye walkover i gruppen min.
wat defuq.. jeg melde jeg jo ikke opp jo..