Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1041
Har noen erfaring med dette programmet ?
Det fungerer ikke som det skal er jeg redd.

Problemet mitt er at det skal logge en annen brukers aktiviteter, men programmet starter ikke ved oppstart.

Et annet problem for meg er at så snart jeg logger ut med min admin konto, så og logger på med den andre windows kontoen (som programmet skal logge) så skjer det ingenting. Min konto er fortsatt på, bare "logget av" som i at jeg har trykket "bytt bruker"...

Hjelp noen ?
Har ingen erfaringer med det programmet der!
men jeg vil anbefale deg å bruke http://www.actualspy.com/ det vet jeg funker perfekt. du får en veldig fin oversikt over hva som har hendt på pcen!
zub_Zer0's Avatar
Trådstarter
Selv om jeg kjører programmet på min windowsbruker, mens en annen windowsbruker blir brukt ?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Den beste måten å få et program til å kjøre uavhengig av brukere er å kjøre det som en system service.
Finn en keylogger som støtter det, så bør det gå bra.
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
Selv om jeg kjører programmet på min windowsbruker, mens en annen windowsbruker blir brukt ?
Vis hele sitatet...
Ja, det funker helt fint!