Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2484
Vil bare benytte denne posten til å hylle reggisøeren av denne filmen! Dette var veldig bra! Er det noen der ute som har noen adresser til sider som er tilegnet denne filmen?
Har foreløbig bare vært borti denne sprø siten: www.requiemforadream.com www.requiemforadream.com
Better than thou.
Den filmen var vel den beste jeg så ifjor tenker jeg. Beste som ble laget ifjor hvertfall, den slo jo alt!

Litt artig historie egentlig; jeg var og så den på kino, og når jeg kom hjem surfet jeg innom srf.stn som den ivrige 'underage' gutten jeg er. Der så jeg at det var kommet opp nytt intervju. Gikk inn og leste sånn ca. halvparten, går helt til slutten til user spørsmålene, og av 10 spørsmål så jeg mitt der med navn og full pakke . Uansett, jeg leste gjennom intervjuet ferdig etter jeg hadde sett user spørsmålene, og jommen var det ikke han som hadde laget den offisielle siden for filmen! Heh

Uansett, denne filmen er definitivt verdt å få meg seg. Lei den idag eller no.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ja, den er konge. kjøpte dvden i unaiten, måtte bare ha den. directors cut. genial dvd. gav filmen 6/6 på filmanmelderen, men omtalen er ikke lagt ut ennå.

edit: den er lagt ut nå. les den her.
Sist endret av Gusto; 17. februar 2002 kl. 21:07.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Den filmen var bare heilt genial. Beste filmen eg har sett på hundre år og er ser MYKJE film.
Er vel ikkje meir å seie om den saken? Leig den, små jævlor i min låda!
Vanvittig bra film. Jeg har filmmusikken og den er bare helt rå i tillegg
Du får lastet den i DivX her hvis du gidder det "sign up" styret som du må igjennom først. Filmen er jo egentlig så bra at man burde bruke litt kroner og støtte de som lagde den
Andre saiter:
http://requiemforadream.multimania.com/
http://www.aronofsky.net
Så den faktisk akkurat nå, men selv om den var bra syns jeg den har blitt litt vel overhypa i media. Den er da ikke spesiell. Ok ok, dritbra directing, genialt "soundtrack" (Den ene låta) og dødsbra skuespill, men likevel, sitter ikke igjen med en sånn "wow" følelse etter å ha sett den, bare noe som mangla.

Det burde likevel vært obligatorisk å se denne filmen.
Er ikke no glad i dopfilmer generelt egentlig, har hatt denne filmen lenge uten å faktisk se den. Skal prioritere den neste gang jeg skal se en film
en av de beste filmene jeg har sett ja..
og man sitter igjen med en wow-følelse som anabol0sis sier..
En av de bedre om sant skal sies
Better than thou.
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
...
men likevel, sitter ikke igjen med en sånn "wow" følelse etter å ha sett den, bare noe som mangla.
...
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Chipper
en av de beste filmene jeg har sett ja..
og man sitter igjen med en wow-følelse som anabol0sis sier..
Vis hele sitatet...
En av de bedre om sant skal sies
Opprinnelig postet av NEXOR16
En av de bedre om sant skal sies
Vis hele sitatet...
Hvorfor poste den to ganger?
Opprinnelig postet av zeth


Hvorfor poste den to ganger?
Vis hele sitatet...
Datt ut når jeg skulle replye
Better than thou.
HVA FAEN I HÆlvete HAR ZDTH MED DETTE Å GJRØE A!? HÆ!? JEG SDOM SKReV DET DA FOR FAEN!

Opprinnelig postet av Carlo
HVA FAEN I HÆlvete HAR ZDTH MED DETTE Å GJRØE A!? HÆ!? JEG SDOM SKReV DET DA FOR FAEN!

Vis hele sitatet...
Nemlig



A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Uhm. Ja. Ikkje sant? Kødd. KHØØØØØØDD!!

Men seriøst. Non som har den sangen da? eg må nesten ha den.
Så. Ja. Kva heite den jævla sangen og korhen får eg tak i det?
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Uhm. Ja. Ikkje sant? Kødd. KHØØØØØØDD!!

Men seriøst. Non som har den sangen da? eg må nesten ha den.
Så. Ja. Kva heite den jævla sangen og korhen får eg tak i det?
Vis hele sitatet...
Den heter så mye som Lux Aeterna, og du kan, as per usual, laste den ned ved å trykke på den magiske knappen.
Better than thou.
Nice ana, den melodien er jo seiko feit.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
noen som kan sende meg den filmen ? kan sikkert trade 512/512 linje
Better than thou.
Kan sikkert gjøre det jeg. Prates på IRC når jeg kommer hjem fra skolen. Ca. klokka 17.00 eller no.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
flott!=D noe spes du vil ha ?