Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1346
Er det noen her som har noen linker til norske sider hvor du kan bestille piper? (går bra med danske og svenske også)
Den beste sia er www.everyonedoesit.com (er engelsk)
www.pipespesialisten.no selger en del piper og tilbehør
Jeg fikk aldri mine piper ifra everyonedoesit.com - 500 kroner i dass. Men du kan jo prøve
Så everyonedoesit.com er ikke til å stole på? Noen andre som har prøvd å kjøpe noe her?
Dumt spørsmål kanskje men hvordan brukes en Vannpipe?
Bestill fra norge du, hvorfor ikke maise og sjobb? har en drøss med piper, men foretrekker maise og sjobb..
http://www.scorpius.no/ der har de vel det meste selv om prisa er litt stive...de kan ikke anna en å levere hvertfall...

edit det er vist ikke noe bestillings oversikt, men vet du hva du skal ha er det bare å maile, eller ringe..du finner sikkert ut noe om produktene på google
Sist endret av Lucif3r; 19. april 2004 kl. 04:12.
Opprinnelig postet av OrIx
Dumt spørsmål kanskje men hvordan brukes en Vannpipe?
Vis hele sitatet...
Litt vanskelig å forklare med ord, men du kan jo se på f.eks. denne, og se om du blir noe smartere...
Jeg tenkte hovudsakelig på piper til røking av vanelig tobakk, gjerne veldig klassiske trepiper...
Røyken blir sugd inn i en slange som går ned i vann, røyken går igjennom vann og blir innhalert. mange forskjellige patenter, men prinsippet er for det meste det samme...

Noen som vet hvor skadelig det er å røyke vannis over lengre tid. mtp. væskeansamling i lunger? noen stavanger freaks vet vel dette, er av min forståelse at vanna er ganske utbrett på vestlandet?
Opprinnelig postet av Beistet!!
www.pipespesialisten.no selger en del piper og tilbehør
Jeg fikk aldri mine piper ifra everyonedoesit.com - 500 kroner i dass. Men du kan jo prøve
Vis hele sitatet...
Jøss, jeg bestillte no stuff derifra, waporizer, grinder og en pipe. tok jævlig lang tid før jeg fikk dem, men når jeg fikk dem etter 3 mndr(trodde det var vekke) hadde jeg fått med cones, rullemaskin og en liten ekstra pipe(billig men kult) som kompensasjon
dog dette er over år siden
Jeg bestilte min pakke rundt nyttår. Jeg har ventet i 4 måneder, tviler sterkt på at den kommer Klaging hjalp heller ikke, de bare sa "..the package is on it's way.." bla bla bla. Mulig at tollen sjekket pakken, deretter tatt den(?), dog det hadde vært litt rart ettersom det bare var piper + tilbehør, som også er fullt lovlig i Norge.
Tollerne "gjør" ting ulovlig. Har hørt om mange som har bestilt helt lovlige varer som har blitt stoppet. Norge er et konservativt drittland på det ommrådet.
er thc.dk til å stole på, vurderer å kjøpe frø derfra.. noen som har erfaring med thc.dk?

*offtopic*