Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2456
Noen som har noe erfaring med OneCall? (www.onecall.no)
Så de hadde et rimelig bra tilbud med 90gratis sms og 120gratis ringeminutter, men har som sagt ikke noen erfaring utover det. Hvordan kundeservice er, f.eks...
Sist endret av liasis; 11. november 2007 kl. 17:31.
Har hatt onecall i en måned og kan ikke finne noe negativt ennå. Eneste jeg ikke ersikker på er hvordan jeg skal betale telefonregningen.
Har hatt det siden i sommer.. Fungerer bra, fakturaene kommer på mail hos meg. Lurer du på noe så er det bare å sende mail eller ringe.. På mail så svarer de som regel etter 2-3arbeidsdager
Sist endret av pr0tec; 11. november 2007 kl. 17:32.
Hadde OneCall i ca 5-6mnd tidligere i år og var stort sett godt fornøyd med de, hadde dog aldri kontakt med kundeservice så jeg vet ikke personlig hvordan denne er.

Dog har jeg hørt om en del tilfeller hvor folk klager på at de ikke har mottatt sim-kort etter å ha bestilt portering til de, at de bruker veldig lang tid på å portere nummer (ikke 7 virkedager som er minimum, men oftere 1mnd+) og at det generelt har vært lang ventetid for å komme i kontakt når man har problemer.
hatt det i 1år og stor fornøyd
Hadde onecall en stund, har ingenting negativt å si om dem.
Jeg fikk faktura i posten.
Sist endret av error; 11. november 2007 kl. 18:41.
hadde det ca 6mndr selv, fikk faktura på mail. Ikke noe negativt å si, var aldri i kontakt med kundeservice.
Jeg ringer lite, og får sjelden regning fra one-call. En tier i mnd på GPRS ca, og ellers for spesial-sms som kontofon og telefonnr-sjekk, og noen få mms. Ringing og sms klarer jeg som regel ikke å bruke opp kvoten på (prøver ikke så hardt heller).
Får regning på e-post (og slipper dermed fakturagebyr), og kontrollpanelet er greitt og oversiktelig. Var litt spinkelt i begynnelsen, men har blitt bedre nå.
Har aldri hatt noe problemer unntatt en gang i julen når netcom sitt nett var nede - og det var jo ikke deres feil.
Kontaktet kundeservice èn gang på mail (ikke pga noe feil), og fikk greitt svar innen forventet tid.
Anbefales hvis deres priser passer til ditt forbruk.
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Har hatt one call i 9-10 måneder nå, og er meget fornøyd. Fikk nettopp min første regning på et halvt år, siden de kuttet ut den faste månedsprisen og 2t gratis ringetid m.m. Måtte betale hele 37 kr =)

For mitt ringemønster er dette abb. ypperlig

Har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice og sånt, så det har jeg ingen formening om
Har hatt det i tre mnd. Kontaktet kundeservice da jeg lurte på når jeg fikk regningen på forbruket mitt. Var vel en 2-3 min i telefonkø midt på dagen. Absolutt ingen ting å utsette på. SIM-kort og portert nr iløpet av 10 dager. Og så er de forbaska rimelige med sine gratis SMS og ringeminutter.
er veldig fornøyd med onecall.. sendte mail til kundeservicen en gang og fikk svar dagen etter og er veldig billig da, hvert fall for min bruk, har en regning på ca 20 kr i måneden
kan legge til at etter 3mnds bruk og 2 uker i tyrkia med mye ringing og sms'er så fikk jeg regning på 340,- Det er mindre enn jeg betalte når jeg hadde telenor og fikk regning hver mnd
Samme som de fleste andre, har fått regningen kraftig redusert etter jeg byttet til Onecall. Den har blitt så lav at jeg ikke føre den som en utgiftspost lenger ;P