Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5007
Hei

Jeg ønsker å jobbe natt, men sliter litt med å finne ut hvilke jobber som har nattarbeid. Det er jo helsevesenet, men har ikke tenkt til å jobbe innenfor helse og omsorg. Tenkte mer lager arbeid osv...Eller annet.

Har ikke annen utdanning utover fullført VGS+1 år på folkehøgskole. Er ikke klar for videre utdanning enda, så håper dere kan hjelpe meg her!
Sitat av RandomGuy Vis innlegg
Hei

Jeg ønsker å jobbe natt, men sliter litt med å finne ut hvilke jobber som har nattarbeid. Det er jo helsevesenet, men har ikke tenkt til å jobbe innenfor helse og omsorg. Tenkte mer lager arbeid osv...Eller annet.

Har ikke annen utdanning utover fullført VGS+1 år på folkehøgskole. Er ikke klar for videre utdanning enda, så håper dere kan hjelpe meg her!
Vis hele sitatet...
Dersom du har rullebladet i orden kan du bli vekter; der er det gode muligheter for turnusarbeid med mye natt.
Det er en del vekter arbeid på natt, stasjonært vakthold eller mobilt.

edit: ser jeg var 0.4 sekunder sein :P
Sist endret av gentt; 6. juli 2016 kl. 16:13.
Finner sikkert noe innen hotelldrift, de har jo gjerne døgnåpent
Flyplasser har også folk døgnet rundt (selv de småflyplassene som ikke er døgnåpne), fra alle mulige fagfelt. Brøyting, elektro, vektere, flygeledere, vaskepersonell, brann og redning, etc etc..